کد خبر: ۲۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا درآمد

حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، آژیر خطر را در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک مرز غزه به صدا درآورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، صدای آژیر روز سه شنبه در منطقه ساحل عسقلان شنیده شد.

این در حالی است که گردان های قدس تجمع نیروهای اشغالگر در شرق جبالیا را مورد حمله قرار داد که بر اثر آن چند صهیونیست زخمی شدند.

گردان های قدس همچنین دو فروند موشک 107 به شهرک صهیونیستی حولیت شلیک کرد و تجمع نیروهای اشغالگر در شرق اردوگاه های البریج و المغازی و شهر رفح را مورد حمله قرار داد.

گردان های قدس همچنین شهرک های ˈیادمردخایˈ و ˈرعیمˈ را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان های مقاومت ملی و گردان های شهدای الاقصی نیز چند فروند موشک به پایگاه های نظامی کرم ابوسالم و صوفا شلکیک کردند.

گردان های ناصرصلاح الدین نیز پایگاه نظامی زیکیم را با دو فروند موشک کاتیوشا و عسقلان را با یک فروند موشک ناصر مورد حمله قرار داد.

گردان های القسام نیز به با حمله به یگانی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در شرق جبالیا خسارت هایی را به آنها وارد کرد .

از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون دست کم یکهزار و 191 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از هفت هزار تن زخمی شده اند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه برابر با هشتم ژوئیه 2014 حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

بهانه رژیم اشغالگر برای آغاز حملات علیه مردم بی پناه غزه کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی بوده است. ماموران این رژیم در این راستا بیش از 400 فلسطینی را بازداشت کردند و پنج تن را نیز کشتند. قصابان این رژیم پس از آن و در اقدامی تلافی جویانه محمد ابوخضیر نوجوان فلسطینی را ربوده و پس از ضرب و شتم بسیار به قتل رساندند.

موشه یعلون وزیر دفاع اسرائیل در شروع حملات به نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد: ˈما برای جنگی علیه حماس آماده شده ایم که ظرف یکی دو روز تمام نخواهد شد.ˈ

ارتش رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد که تا آخر کار پیش می رود و همه گزینه ها از جمله اشغال زمینی را در دست بررسی دارد.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون هزار و191 نفر از مردم غزه کشته و بیش از هفت هزار نفر زخمی شده اند.

به دنبال اقدام های این رژیم، ناوی پیلای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنشی، بی توجهی به قواعد بین المللی و حق حیات در نوار غزه را بهت آور دانست و حملات اسرائیل به نوار غزه را جنایت جنگی تعبیر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین