کد خبر: ۲۵۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

پیشکسوت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درگذشت

بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از تحمل چند ماه بیماری سخت و مبارزه با سرطان، به دیار باقی شتافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، عباس اصغرنژاد که به عنوان فوتبالیست در تیم های کارگران، ایدم و ماشین سازی تبریز توپ زده بود، پس از چند ماه مبارزه با بیماری سرطان به دیار باقی شتافت. زنده یاد اصغرنژاد فوتبال خود را از محلات تبریز آغازکرد و در ادامه به عضویت تیم فوتبال کارگران تبریز در آمد. وی سپس به عالم فوتبال باشگاهی وارد شد و در نخستین گام در تیم ایدم بازی کرد.

مرحوم اصغرنژاد دوران اوج خود را به مدت 3 سال در تیم ماشین سازی سپری کرد و پس از این مدت به دلیل مصدومیت شدید از فوتبال خداحافظی کرد. وی پس از بهبودی کامل، در کسوت مربیگری در دنیای فوتبال به کار خود ادامه داد و در نهایت پس از چند ماه مبارزه با بیماری سخت سرطان، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

احد اصغرنژاد مشاورعالی سازمان ورزش شهرداری تبریز و برادر زنده یاد عباس اصغرنژاد در این خصوص اظهار داشت: برادرم چند ماهی بود که در بستر بیماری قرار داشت و با سرطان مبارزه می کرد، اما چند روز قبل حال وی به وخامت گرائید و دیگر نتوانست به حیات خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: از جامعه ورزش استان و کشور بخصوص اهالی فوتبال، مدیران باشگاه ها، مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان، داوران، اصحاب رسانه، هواداران، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت فوتبال استان، شهرداری تبریز و دیگر دوستانی که با ما همدردی کردند، تشکر می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین