کد خبر: ۲۵۴۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

تشویق علی کریمی از سوی هواداران پرسپولیس

درفاصله یک ساعت به آغاز این بازی حدود پنج هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شدندواین درحالی است که برخلاف فصل قبل در روبه روی جایگاه ویژه هواداران مستقر شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پیش از آغاز دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس با نفت تهران هواداران این تیم با سردادن شعارهایی به سبب خداحافظی علی کریمی وی را اسطوره این باشگاه توصیف کردند. 
 
به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در هفته نخست رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:40 درحالی درورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که به گفته مسوولان ورزشگاه آزادی 30 هزار نفر برای تماشای این دیدار ثبت نام الکترونیکی کرده اند و کارت های مخصوص آنان درهنگام مراجعه به ورزشگاه به آنان داده شد و برهمین اساس هیچ گونه بلیت فروشی انجام نشد. 
 
درفاصله یک ساعت به آغاز این بازی حدود پنج هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شدندواین درحالی است که برخلاف فصل قبل در روبه روی جایگاه ویژه هواداران مستقر شده اند. 
 
سقف جایگاه خبرنگاران به صورت کامل بازسازی وزیبا بازسازی شده است. 
 
روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی به هر خبرنگار یک رمز ورود به اینترنت داده تا آنان تا پایان فصل اخبار و تصاویر خود را از این طریق به رسانه های شان ارسال کنند. 
 
تعداد ماموران نیروی انتظامی برای برقراری نظم نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است و آنان در بیرون و درون ورزشگاه مستقر شده اند همچنین تعداد زیادی نیز بالباس های سبزرنگ به عنوان همیار هوادار درسکوها حاضر هستند.
 
زمین چمن ورزشگاه آزادی مطابق انتظارکیفیت مطلوبی داردوتابلوهای الکترونیکی قبل از آغاز بازی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. 
 
بازیکنان نفت تهران یک ساعت قبل از بازی با لباس های راه راه آبی و سفید برای گرم کردن وارد زمین شده و مورد اعتراض طرفداران پرسپولیس قرارگرفتند. 
 
از میان بازیکنان پرسپولیس نیز پیام صادقیان سوشا مکانی و نیلسون کوریا مورد حمایت بیشتری قرار گرفتند و رضا نوروزی مهاجم جدید سرخ پوشان با عنوان رضای آقای گل مورد تقدیر قرارگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین