کد خبر: ۲۵۴۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

توقف پرسپولیس در نخستین گام/ فرار استقلال خوزستان از شکست خانگی

پرسپولیس در نخستین گام خود در لیگ برتر متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در فصل جدید از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران بود که این دیدار در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید.

نیمه اول

نیمه نخست را پرسپولیس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 با ضربه آزاد تماشایی پیام صادقیان به گل اول رسید.

بازی در نیمه نخست بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد. پرسپولیس بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت اما با ترکیب جدید هجومی خود نمی توانست موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد کند. پاس های عمقی صادقیان به مهاجمان این تیم به ویژه رضا نوروزی نمی رسید و مشخص بود او و دیگر مهاجمان تیم یعنی عباس زاده و رضا و هادی نوروزی با هم هماهنگ نیستند.

در دقیقه 25 غفلت مدافعان پرسپولیس پشت محوطه جریمه باعث شد غلامرضا رضایی به راحتی شوتزنی کند و سوشا مکانی هم در مهار این توپ ناموفق بود تا گل تساوی برای تیم میهمان به ثمر برسد.

دقیقه 40 حرکت خوب صادقیان پس از جا گذاشتن یک نفر باعث شد توپ به عباس زاده برسد که شوت فنی او به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم سوت های داور در جریان بازی باعث اعتراض های متعدد هواداران پرسپولیس و به ویژه دایی شد که بارها به داور چهارم اعتراض کرد.

دقیقه 53 پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد که پاس زمینی و تمرین شده پیام صادقیان پشت دفاع نفت به رضا نوروزی رسید اما شوت این بازیکن به تور کناری دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 70 پاس عمقی زیبای صادقیان بار دیگر نوروزی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 80 سانتر صادقیان از روی ضربه ایستگاهی روی تیر دو به خان زاده رسید که ضربه رو به عقب او در حالی که روی سر عباس زاده نشسته بود با اختلاف کمی به اوت رفت تا این توپ هم وارد دروازه نشود.

فرار استقلال خوزستان از شکست خانگی


استقلال خوزستان در وقت های اضافی از شکست خانگی فرار کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار استقلال خوزستان و گسترش فولاد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا گسترش فولادی ها روی گل به خودی بازیکن استقلال خوزستان در دقیقه 47 پیش افتادند اما شاگردان ویسی در دقیقه 1+90 با ضربه زیبای سیف اللهی در داخل محوطه جریمه گسترشی ها توانستند کار را به تساوی بکشانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین