کد خبر: ۲۵۵۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

شکوری‌راد: در زمان احمدی‌نژاد چون زبان‌ها بسته شد فساد اقتصادی افزایش یافت

قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران گفت:‌ ‌اگر بخواهیم مملکتمان به سامان برسد باید به این جمله برسیم که لازم است معاند به مخالف و مخالف به موافق تبدیل شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی شکوری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از اولویت‌های بسترساز برای جلوگیری از مشکلی تحت عنوان تبدیل فعالان سیاسی به مجرمان سیاسی و زمینه‌هایی که باید فراهم شود تا تمام فعالان سیاسی زیر چتر نظام حفظ شوند و جذب حداکثری محقق شود، گفت: من فکر می‌کنم این جمله‌ آقای خاتمی مبنی بر اینکه باید معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کرد، در این راستا باید حائز اهمیت قرار بگیرد.

وی افزود: این در حالی است که متأسفانه هنر برخی حکومت‌گران ما طی سال‌های بعد از دوران اصلاحات این بود که روند معکوسی را طی کنند و طی آن کسانی را که مدافع نظام بودند به انواع اتهامات متهم کردند، برایشان پرونده تشکیل دادند و به زندان انداختند و با آن‌ها برخورد کردند و به این موضوع توجه نکردند که این کار از عده طرفداران نظام می‌کاهد.

قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در ادامه گفت: با افراد مخالف طوری برخورد شد که این افراد یا از کشور رفتند یا هر نوع فعالیت سیاسی را ترک کردند. در حالی‌که همان‌طور که حضرت امام فرمودند وجود منتقد و تخطئه‌کننده برای کسانی که در حکومت هستند نعمت است چراکه اگر منتقد وجود نداشته باشد همان اتفاقاتی خواهد افتاد که در هشت سال دوران احمدی‌نژاد رخ داد.

شکوری‌راد در همین راستا افرود: در زمان احمدی‌نژاد زبان‌های انتقادی بسته شد و برخورد شدیدی با منتقدان انجام گرفت و با چنین روندی شاهد شکل‌گیری فسادهای عظیم بودیم که هنوز برخی از ابعاد آن مشخص نشده است. بنابراین این سیاست، سیاست غلطی است که به هرکسی که انتقاد می‌کند به عنوان یک مخالف تمام عیار و یا یک معاند نگاه کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد:‌ اگر بخواهیم مملکت ما به سامان برسد باید به این جمله برسیم که لازم است معاند به مخالف و مخالف به موافق تبدیل شود.

وی در ادامه، اعاده حیثیت از محکومان در این راستا و کسانی که مجرم شناخته شده‌اند را یک ضرورت خواند و افزود: اگر مملکت می‌خواهد روی خوش ببیند باید چتر خود را آن قدر گسترده کند تا بیشترین جمعیت کشور زیر آن چتر قرار بگیرند و این طور نباشد که دادستان کل کشور صریحاً بگوید ما به‌گونه‌ای برخورد می‌کنیم تاآن‌ها که از زیر چتر نظام بیرون زفته‌اند دیگر برنگردند.

قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در پایان تاکید کرد:‌ دلسوزان نظام باید بگویند چتر نظام را آن قدر گسترش می‌دهیم تا تمام آحاد جامعه زیر چنین چتری قرار بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین