کد خبر: ۲۵۵۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

مدیر انتشارات صداوسیما: توزیع سی دی «من روحانی هستم» خلاف قانون نیست

فضائلی با تأکید بر اینکه لوح فشرده «من روحانی هستم» صرف نظر از این فضاسازی‌های بر علیه آن ، مطلب مشکل داری نیست و نشان از سابقه و نگاه انقلابی رئیس جمهورمان و حضور در صحنه‌های حساس انقلاب دارد، اظهار داشت: علاوه بر این هیچ مجموعه ای تاکنون این لوح را ممنوع اعلام نکرده و شکایتی از آن نشده بنابراین توزیع آن خلاف قانون نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیر انتشارات سروش (وابسته به صداوسیما) و مدیر سابق خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه لوح فشرده (سی دی) فیلم مستند «من روحانی نیستم» در فروشگاه‌های اختصاصی سروش توزیع نمی‌شود علی رغم اینکه توزیع این لوح هیچ ممنوعیتی ندارد منتها ظاهراً برخی رسانه‌ها به دنبال فضاسازی هستند.

مهدی فضائلی مدیر عامل مؤسسه انتشارات سروش درباره اخباری که مبنی بر توزیع لوح فشرده «من روحانی نیستم» در فروشگاه‌های سروش که توسط یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان شده، به خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس گفت: البته پیش از اظهارات این نماینده نیز برخی رسانه‌ها این خبر را منتشر کردند همین نشان می‌دهد برخی رسانه‌ها به دنبال جریان سازی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: البته هیچ یک از این رسانه‌ها ذکر نکردند که کدام فروشگاه سروش این لوح‌ فشرده را توزیع می‌کنند چرا که یک فروشگاه سروش در خیابان شهید مطهری و در محل انتشارات سروش است قطعا در این فروشگاه چنین لوحی عرضه نشده است این فروشگاه تنها محصولات سروش را توزیع می‌کند.

فضائلی درباره دیگر فروشگاه‌های سروش توضیح داد: یک فروشگاه هم با عنوان ترنجستان در خیابان انقلاب است که در حقیقت یک شرکت پیمانکاری از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی آن را اداره می‌کند و در این فروشگاه غیر از محصولات سروش، محصولات دیگر هم اجازه عرضه دارد و به تعبیری هر محصولی که ممنوعیتی برای عرضه نداشته باشد، آنجا قابل عرضه است منتها در همان خبر خبرگزاری گفته شده بود که در این فروشگاه هم فردی مراجعه کرده و لوح فشرده موجود نبوده است!

وی یادآور شد: بنابراین تا آنجایی که من اطلاع دارم و با دوستان در فروشگاه‌های دیگر صوت و تصویر سروش هم صحبت کردم چنین لوحی در هیچ فروشگاه صوتی و تصویری سروش عرضه نشده است.

فضائلی با تأکید بر اینکه لوح فشرده «من روحانی هستم» صرف نظر از این فضاسازی‌های بر علیه آن ، مطلب مشکل داری نیست و نشان از سابقه و نگاه انقلابی رئیس جمهورمان و حضور در صحنه‌های حساس انقلاب  دارد، اظهار داشت: علاوه بر این هیچ مجموعه ای تاکنون این لوح را ممنوع اعلام نکرده و شکایتی از آن نشده بنابراین توزیع آن خلاف قانون نیست.

مدیر عامل انتشارات سروش اظهار داشت: با این حال من بازهم می‌گویم که با توجه به اطلاعاتم از فروشگاه اختصاصی سروش در مطهری و فروشگاه انقلاب و سایر فروشگاه‌های صوتی و تصویری چنین لوحی در هیچ کدام اینها دیده نشده است اما نکته این جریان‌سازی‌های رسانه‌ای است و حاشیه‌پردازی‌ها که با غرض ورزی همراه است و نشان می‌دهد برخی رسانه‌ها به دنبال خبرسازی است فقط این توصیه را برای همه رسانه‌ها دارم که هنوز خیلی از ماه مبارک رمضان فاصله نگرفتیم اخلاق را در خبرهایمان رعایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین