کد خبر: ۲۵۶۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

نام‌نویسی آزمون سراسری ۹۳ دانشگاه آزاد آغاز شد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت نام با آزمون و بدون آزمون داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال۹۳ از امروز۲۱ مرداد تا یکم شهریور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر مجتبی علوی فاضل گفت: هر داوطلب می‌تواند با مراجعه به پایــگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و با تهیه کارت اعتباری، رشته محل‌های مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام کند.

وی با اشاره به این که در ثبت نام بدون آزمون رشته‌های کارشناسی هر داوطلب می‌تواند چند گزینه را برای گزینش دوره‌‌های بدون آزمون انتخاب کند، افزود: داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته می‌توانند10رشته محل را از یک مجموعه آموزشی با توجه به دفترچه ثبت نام انتخاب کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام در چند مجموعه آموزشی هستند می‌توانند با خرید کارت اعتباری جداگانه به صورت آن لاین (برخط) و الکترونیکی از پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص ثبت نام خود در آن مجموعه اقدام کنند.همچنین برای ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطبان با هر شغل و سنی می‌توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

وی درخصوص داوطلبان مشمول نیز اضافه کرد: برای پذیرفته شدگان بدون آزمون مطابق مقررات وظـــیفه عمومی درخواست معافیت تحصیلی صادر خواهد شد که به آنها این امکان را می‌دهد در رشته محل مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیز از امروز21مرداد آغاز خواهد شد.

علوی فاضل همچنین گفت: داوطلبان مقطع کاردانی می‌توانند با یک پرینت (نسخه چاپی) از ثبت نام خود در سایت، از شنبه هشتم شهریور به واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و برای ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

وی در رابطه با انتخاب رشته داوطلبان با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: هر داوطلب ‌باید با تهیه کارت اعتباری که به صورت الکترونیکی امکان تهیه آن وجود دارد برای انتخاب رشته اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین