کد خبر: ۲۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴

اظهارات صریح کمال تبریزی درباره «سرزمین کهن»

کمال تبریزی درباره‌ی آخرین وضعیت پخش سریال «سرزمین کهن» سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این کارگردان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه مسوولان شبکه سوم می‌گویند که پس از انجام اصلاحات، سریال پخش خواهد شد، گفت: این موضوع را در معادلات خودشان می‌گویند که می‌تواند واقعیت نداشته باشد، دلیل آن هم این است که رفتاری از سوی آنها مشاهده شده که ما را دلسرد می‌کند.

تبریزی با اشاره به دلایلی که او را دلسرد می‌کند، ادامه داد: در لوکیشن بهارستان سریال ما در شهرک غزالی که با طرح و ایده ما و زحمات بسیاری ساخته شده است، قبل از اینکه ساخت و پخش پروژه «سرزمین کهن» به پایان برسد، در یک اقدام بی‌سابقه و ناجوانمردانه پروژه دیگری را که در دست تهیه دارند به صورت طفیلی و تحمیلی وارد لوکیشن ما کردند و قصد دارند به زور و بدون رضایت کارگردان و تهیه‌کننده از دکور بهارستان که متعلق به «سرزمین کهن» است و هنوز کار ما در آن به پایان نرسیده است سوءاستفاده کرده و در لوکیشن ما تصویربرداری کنند!

او ابراز عقیده کرد: این اتفاق نامیمون و بی‌سابقه در تلویزیون، روشی زشت و ناپسند و غیرحرفه‌ای را در تلویزیون پایه‌گذاری می‌کند که کلیه عواقب ناشی از آن به عهده‌ی مسئولینی که این تصمیم ناشیانه و غیرعرفی و غیراخلاقی را گرفته‌اند و همچنین شخص آقای ضرغامی است! در هر صورت و در حال حاضر احساس گروه سازنده «سرزمین کهن» همچون فلسطینیان مظلومی است که از سوی اسراییل جنایتکار سرزمین آنان به اشغال درآمده است! و این موضوع همواره در ذهن ما و ظلمی که از سوی مسئولین سیما و شخص آقای ضرغامی بر ما رفته است باقی خواهد ماند و روزی در محکمه عدالت در این باره تظلم خواهیم کرد. بگذار آقایان فعلا که کماکان بر اریکه قدرت هستند، ظلم خود را بر این مجموعه فاخر همچون گذشته ادامه داده و تمام کنند، غافل از اینکه در میان اجحاف ناجوانمردانه و پر سرو صدای آنان ما هم کسی را داریم که باماست و خدایی که از قضا چوبش صدا ندارد!

کارگردان سریال «سرزمین کهن» همچنین خبر داد که شکل اصلاحات تغییر کرده و حتی بخش‌هایی هم به قسمت‌های قبلی اضافه شده است.

تبریزی در پایان گفت: یک فاز از فیلمبرداری باقی مانده و فاز دیگر نیمه‌کاره است و در عین حال‌شروع این پروژه منوط به این است که با عواملی که طلبکار هستند، تسویه حساب شود و سپس برای فیلمبرداری فاز باقیمانده برنامه‌ریزی شود به نحوی که امکان گردهمآیی گروه سازنده متلاشی شده توسط عملکرد آقایان فراهم آمده و فیلمبراری فاز سوم آغاز شود.

 پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» بهمن ماه 92، اعتراض برخی نمایندگان استان‌های بختیاری را به همراه داشت. آنان خواستار توقف پخش سریال کمال تبریزی بودند. حضور ضرغامی در برخی استان‌های بختیاری و توقف پخش این سریال، در نهایت آرامش در این مناطق را به همراه داشت. پس از آن اعلام شد سریال «سرزمین کهن» با انجام پاره‌ای اصلاحات در آینده‌ای نزدیک پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین