کد خبر: ۲۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
استاندار هرمزگان:

دکتر روحانی گفتمان «تدبیر و اعتدال» را وارد فضای سیاسی کشور کرد

استاندار هرمزگان گفت: دولت یازدهم با تدبیر مناسب آرامش و امید را برای مردم به همراه آورد و دکتر روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفتمان جدیدی به نام «تدبیر و اعتدال» را وارد فضای سیاسی کشور کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر «جاسم جادری» فرارسیدن 24 مرداد نخستین سالگرد تشکیل دولت تدبیر و امید را گرامی‌داشت و خاطرنشان کرد: پس از حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات 24 خرداد 92 و رأی قاطع مردم به دکتر حسن روحانی، دولت «تدبیر و امید» نیز در 24 مرداد پارسال، با رای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: 24 مردادماه یادآور تکمیل حماسه‌ی سیاسی مردم و تشکیل دولتی است که اعتدال و عقلانیت را سرلوحه کار خود قرار داد تا با تدبیر مناسب آرامش و امید را برای مردم به همراه آورد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: دولت یازدهم در طول فعالیت‌های یک ساله خود توانسته در مسیر تحقق خواسته‌های مردم و منویات مقام معظم رهبری گام بردارد که این مسأله در سیاست‌های داخلی و خارجی دولت نمود داشته است.

جادری با بیان اینکه رئیس‌جمهوری از همان ابتدای فعالیت دولت پیگیری مطالبات مردمی در راستای برطرف کردن تحریم‌های ظالمانه‌ی اقتصادی را آغاز کرد، افزود: تشکیل یک تیم قوی از بهترین دیپلمات‌های کشور برای مذاکرات هسته‌ای در بالاترین سطح با گروه 1+5 نشان از عزم راسخ دولت «تدبیر و امید» برای تحقق مطالبات مردم در زمینه‌ی برطرف کردن تحریم‌ها داشت که این گروه تاکنون توانسته به بهترین شکل این مسئولیت مهم را انجام دهد و از حقوق مردم ایران دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از حقوق ملت ایران و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ی بین‌المللی از مهم‌ترین دستآوردهای دولت «تدبیر و امید» در عرصه‌ی سیاست خارجی بوده است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان هرمزگان هم‌چنین با اشاره به اقدامات دولت برای رونق و شکوفایی اقتصادی، افزود: دولت یازدهم تلاش کرده تا با استفاده از نظرات کارشناسان خبره اقتصادی، برنامه‌ایی جامع را برای خروج کشور از رکود اقتصادی تدوین کند که این بسته طراحی و تدوین شده هم‌چنین دولت در مهار تورم بسیار موفق بوده است.

جادری ادامه داد: در زمینه‌ی مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز تدوین منشور حقوق شهروندی یکی از مهم‌ترین دستآوردهای دولت «تدبیر و امید» بوده هم‌چنین دولت ضمن توجه ویژه به عرصه‌ی فرهنگ برای تحقق مطالبات اهالی فرهنگ و هنر نیز گام‌های موثری برداشته و توجه‌ی ویژه به محیط زیست نیز یکی دیگر از دستآوردهای دولت است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان هرمزگان یادآور شد: با توجه به اهمیت استراتژیک استان هرمزگان و ظرفیت‌های اقتصادی کم‌نظیر این استان، دولت جذب سرمایه‌گذاران، توسعه‌ی سواحل و رونق مناطق آزاد و ویژه تجاری و اقتصادی در این استان را در دستور کار قرار داد که تلاش ما در مجموعه‌ی مدیریت عالی استان اجرایی کردن این برنامه‌های مهم و راهبردی بوده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به همراه کاروان «تدبیر و امید» به استان هرمزگان نیز رویداد بزرگ و مهمی بود که در این سفر تصمیمات مهمی در خصوص تبدیل جاسک به منطقه‌ی ویژه اقتصادی و تبدیل شدن هرمزگان به قطب تولید فولاد اتخاذ شد.

جادری تصریح کرد: رئیس‌جمهوری و دولت در طول یک سال گذشته بر عمل به وعده‌های خود و تحقق مطالبات مردم پایدار بوده‌اند و در آینده‌ی نزدیک دستآوردهای دولت «تدبیر و امید» در استان هرمزگان را برای مردم تشریح می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین