کد خبر: ۲۵۷۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

با افشاگری‌ها، منافع اقتصادی عده‌ای به خطر افتاده است

«بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار و اساتید بازنشسته اجباری در کنار افشای اسناد متعدد بورسیه‌های غیرقانونی سبب شده است تا عده‌ای به دنبال استیضاح باشند. هرچند در رده‌های میانی این وزارتخانه هنوز افرادی وابسته به جناحج مقابل حضور دارند که کار با مانع و مشکل مواجه ساخته است. هرچند باید منتظر روز استیضاح ماند.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: «در دوره گذشته نظام آموزش عالی کشور دستخوش منافع اقتصادیِ گروهی خاص شد و حالا آنان به تقلا افتاده‌اند.» این دلیلی بود که «بهزاد سعید پور» استاد دانشگاه محیط زیست درباره چرایی استیضاح وزیر علوم به «آفتاب» گفت.

به گزارش آفتاب، او با مثبت ارزیابی کردن اقدامات فرجی‌دانا ادامه داد: «ایشان با وجود سر و سامان دادن به وضعیت اساتید و دانشجویان کارهای مثبتی در چارچوب این وزارتخانه داشته‌اند و امیدوارم این وزارتخانه و حوزه کاری‌اش در دانشگاه‌ها به جایگاه گذشته خود بازگردد. ایشان باید بداند که پیکره دانشگاهیان از اساتید و دانشجویان حامی ایشان هستند و همین پشتوانه سبب می‌شود تا در مجلس بهترین دفاع را که همان حمله است از خود داشته باشند. زیرا اگر افشاگری به درستی صورت گیرد و نیت استیضاح‌کنندگان برملا شود، سایر نمایندگان هم متوجه می‌شوند که پشت پرده چه خبر است و این البته مستلزم دفاع تمام قد رییس‌جمهور از وزیر خود است.»

او البته به خطر افتادن منافع گروهی خاص را که در هشت ساله به منافع هنگفتی رسیدند را عامل این استیضاح می‌داند و به «آفتاب» می‌‌گوید: «بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار و اساتید بازنشسته اجباری در کنار افشای اسناد متعدد بورسیه‌های غیرقانونی سبب شده است تا عده‌ای به دنبال استیضاح باشند. هرچند در رده‌های میانی این وزارتخانه هنوز افرادی وابسته به جناحج مقابل حضور دارند که کار با مانع و مشکل مواجه ساخته است. هرچند باید منتظر روز استیضاح ماند.» 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین