کد خبر: ۲۵۷۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

نوبخت: انتظار داریم نمایندگان با رای قاطع و بیشتر به فرجی دانا زمینه همکاری مجدد ایشان در دولت را فراهم کنند

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: فرجی دانا فردی دانشمند و فهیم است و انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای قاطع و بیشتر فرصت همکاری وی با دولت را فراهم کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران درخصوص استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با آغاز هفته دولت همزمان شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه طی یک سال گذشته همکاری صمیمانه ای بین قوا بخصوص مجلس شورای اسلامی و دولت برقرار بود و باعث شد لایحه بودجه و تصویب آن نیز به موقع صورت گیرد، امیدواریم مجلس نیز در این زمینه به دولت کمک کند.

معاون رییس جمهوری اظهار داشت: تردید ندارم نمایندگان شریف و فهیم باتوجه به جایگاه صمیمانه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جامعه فرهنگی و بویژه آموزش عالی به این موضوع التفات خواهند داشت.

نوبخت خاطرنشان کرد: هدیه نمایندگان به دولت این نیست که خدمتگزاران نظام را در آغاز سال تحصیلی به این ترتیب مورد انتقاد قرار دهند، اگرچه نظرات سازنده نمایندگان برای همه اعضای هیات دولت ارزشمند و قابل استفاده است.

وی اظهار امیدواری کرد که نمایندگان با رای قاطع زمینه ای را فراهم کنند تا وزیر علوم در آستانه آغاز سال تحصیلی که آماده بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هست، اقدامات لازم را انجام و بار دیگر نشان دهند که بین دولت و مجلس همکاری صمیمانه ای وجود دارد.

نوبخت درخصوص حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باتوجه به اینکه از قبل برنامه ریزی های لازم برای سفر ایشان به استان اردبیل انجام شده ، آقای فرجی دانا به حد کافی همکاران خود را در کنارش در روز استیضاح خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین