کد خبر: ۲۵۷۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

نماینده مجلس: چرا فرجی‌دانا دختر كامران دانشجو را از دانشگاه بيرون نمی‌كند

انتظار ما از فرجي دانا اين است كه اگر مي خواهد افشاگري كند، ابتدا از فرزندان بزرگان شروع كند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس در گفت‌وگو با «آفتاب» از عملكرد وزير علوم انتقاد دارد و مي گويد: «آقاي فرجي دانا ماجراي برخي افراد بي‌حاشيه را در بورسيه ها متوقف كرده اند و متاسفانه شاهديم كه دختر وزير علوم وقت با امتياز بورسيه به دانشگاه رفته و فرجي دانا به جاي اينكه او را از موقعيت علمي اخراج كند پرونده برخي ديگر را رو كرده است. انتظار ما از فرجي دانا اين است كه اگر مي خواهد افشاگري كند، ابتدا از فرزندان بزرگان شروع كند نه از دانشجوي بابلي كه معدل 19 داشته و حالا جلوي پرونده ادامه تحصيل دكترايش گرفته شده است.»

او همچنين معتقد است كه فرجي دانا بايد به دور از مسائل سياسي نه تنها اخبار مربوط به تخلف بورسيه هاي دولت احمدي نژاد كه تخلف ها در همين دوره را نيز برملا سازد.

او مدعي است كه دختر يكي از وزراي وقت نيز از بورسيه غيرقانوني استفاده كرده كه بنا دارد به وقت مقتضي در اين زمينه افشاگري كند.

چندي پيش اسناد و مداركي روي سايت ها منتشر شد كه نشان مي داد سارا دانشجو، فرزند كامران دانشجو، وزير علوم وقت دولت احمدي نژاد بدون طی کردن روند معمول موفق به دریافت بورس از این دانشگاه شده است. منابع آگاه مدعي اند كه او بدون انجام مصاحبه علمی بورس این دانشگاه را دریافت کرده است. پيش از اين وبسايت خبري «فرارو» سندي را منتشر كرد كه بر اساس آن دانشگاه تربیت مدرس در روزهای پایانی حضور کامران دانشجو در وزارت علوم طی نامه ای از این وزارتخانه درخواست کرده تا با بورس سارا دانشجو موافقت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین