کد خبر: ۲۵۷۹۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴

داعش شش نفر دیگر را تیرباران کرد

کانال ماهواره ای ˈ گه لی کردستان ˈ از رسانه های کرد زبان شمال عراق اعلام کرد داعش روز پنجشنبه شش نفر از ساکنان شیعه جلولا را تیرباران کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل ازاین رسانه کرد زبان، شهر جلولا از چند روز پیش به تصرف داعش درامده است واکنون نیروهای پیشمرگه کردستان پشت دروازه های شهر درحال درگیری با داعش هستند وبه منظور حفظ جان ساکنان شهر، از ورود به داخل شهر خودداری می کنند.

این شبکه ماهواره ای ادامه داد درعین حال پیشمرگه از ساکنان جلولا خواسته است این شهر را تخلیه کنند تا پیشمرگه بتواند بدون ترس جان ساکنان شهر، با داعش درگیر شود.

رسانه های شمال عراق همچنین اطلاع دادند که داعش در این شهر هم اکنون در حال تخریب اماکن دولتی، منازل مردم و سرقت اموال انان است و به زور مانع از خروج مردم از شهر می شود.

رسانه های کرد زبان همچنین به نقل از منابع ارتش عراق اعلام کردند در بمباران هوایی ارتش عراق درتلعفر 20عضو داعش و درتکریت نیزشش عضو این گروهک تروریستی کشته شده اند.

درهمین حال ائتلاف همپیمانی کردستان درپارلمان عراق امروز ازسازمان ملل خواست کمک های خود به نیروهای پیشمرگ برای مقابله با داعش را افزایش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین