کد خبر: ۲۵۸۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

فعال رسانه‌ای: عملکرد پنج وزیر، کارنامه دولت را پربار کرده است

وی در ادامه گفت: این نمره 15 معدل کل است و به حوزه‌های مختلف تفکیک می‌شود. بخشی از دولت فراتر از انتظار ظاهر شد و بخش دیگر کم‌کارتر از انتظاراتی بود که می رفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرمسئول روزنامه ابتکار اظهار کرد: بخش‌های مختلف دولت نمره یکسانی ندارند، براساس نظرسنجی‌ها عملکرد پنج وزیر معدل کارنامه دولت را افزایش داده است.

محمد وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویکرد دولت در یک سال گذشته قابل قبول بوده است، اما بخش‌های مختلف دولت نمره یکسانی ندارد، وزن اصلی دولت بر سیاست خارجه‌اش و عملکرد مثبت آقای ظریف است. من به عملکرد یک‌ساله دولت نمره 15 را می‌دهم.

وی در ادامه گفت: این نمره 15 معدل کل است و به حوزه‌های مختلف تفکیک می‌شود. بخشی از دولت فراتر از انتظار ظاهر شد و بخش دیگر کم‌کارتر از انتظاراتی بود که می رفت.

مدیرمسئول ابتکار با بیان این‌که رییس جمهور در رأس دولت خوب عمل کرده است تصریح کرد: حرف‌ها و کارهای آقای روحانی منطبق بر شعارهایی بوده است که در دوران انتخابات داده‌اند، اما ایشان تنها نمی‌توانند کارها را پیش ببرند. روحانی نباید یک تنه هزینه رویکردهایش را بپردازد، بلکه صدای دولت باید از همه ابزارها و افرادش شنیده شود.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در قبال مسائل داخلی خاطرنشان کرد: هنوز سیاست‌های داخلی دولت هویت خاصی ندارد. همچنان سیاستش بی‌رنگ است و چینش نیروهایش متفاوت نیست.

وکیلی همچنین گفت: دولت در عین حال توانسته است که ترمز سرعت تورم را بگیرد و کمی آن را کنترل کند، اما مردم انتظار دارند که آثار مبارزه با تورم را در سر سفره‌هایشان ببینند که برای نمایان شدنش زمان نیاز است.

وی با تاکید بر ضرورت بیشتر شدن تلاش وزرای دولت ابراز عقیده کرد: در نظرسنجی‌های انجام شده و حتی نظرسنجی که توسط ما انجام شد، کارشناسان تاکید کردند که مردم عملکرد 5 وزیر را مناسب می‌دانند و از روندکاری 5 وزیر دیگر ابراز نارضایتی کرده‌اند.

این فعال سیاسی همچنین افزود: نمره برخی از وزرا قبولی و نمره دیگران چندان مطلوب نیست. وزرایی هم که در این میانه مانده‌اند باید تلاش کنند تا فاصله خود با وزرای ته جدول را زیاد کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین