کد خبر: ۲۵۸۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

دایی بازیکن آفریقایی را نپسندید

محمد پنجعلی می‌گوید بازیکن تستی آفریقایی مورد پسند کادر فنی پرسپولیس قرار نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شروع ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: ما در ابتدای فصل چند بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و در ادامه نتوانستیم جایگزین مناسبی برای آن‌ها پیدا کنیم. یکی از مشکلات اصلی ما همین بوده است. فعلا در تلاش هستیم که چند بازیکن به تیم اضافه کنیم و در واقع ترکیب را ترمیم کنیم.

او ادامه داد: البته نباید فراموش کرد که هنوز ابتدای فصل است و بازیکنان ما یکی، دو بازی دیگر کاملا خودشان را پیدا می‌کنند، بویژه آن بازیکنانی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته‌اند. ما همین الان شرمنده هواداران هستیم اما از آن‌ها می‌خواهیم که ما را حمایت کنند تا از همین بازی بتوانیم روند نتیجه‌گیری را شروع کنیم.

پنجعلی با اشاره به تعداد زیاد مصدومان پرسپولیس گفت: متاسفانه از ابتدای فصل بازیکنان مصدوم ما زیاد بودند. در حال حاضر علی‌عسگری، دغاغله، رضا و هادی نوروزی مصدوم هستند و پیام صادقیان هم که محروم است. شرایط بازیکنان بعد از باخت به ملوان از لحاظ روحی کمی دچار مشکل شده بود اما ما با آن‌ها صحبت کردیم و بازیکنان هم قول داده‌اند که این نتایج را جبران کنند.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه بازیکن مالیایی مورد پسند کادر فنی قرار نگرفت، گفت: ما بازی این بازیکن آفریقایی را دیدیم اما کادر فنی او را نپسندید. چند بازیکن هستند که فیلم بازی‌شان در اختیار کادر فنی قرار گرفته و مربیان در چند روز آینده درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

او با اشاره به اینکه پرسپولیس هنوز برای جذب انصاری فرد مکاتبه‌ای نکرده گفت: خبری از انصاری فرد نداریم، ضمن اینکه امیدواریم کمیته استیناف محرومیت صادقیان را کم کند. خود باشگاه بعد از حرکت صادقیان او را 100 میلیون تومان جریمه کرد. به هر حال صادقیان یکی از سرمایه‌های ملی فوتبال ماست و می‌تواند در آینده کمک‌ حال تیم ملی باشد. او توهینی هم به داور نکرده بود و امیدواریم محرومیتش کاهش پیدا کند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها دلیل ناکامی پرسپولیس تا اینجای فصل را عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات می‌دانند گفت: بازیکنان رقم‌هایی را از باشگاه می‌خواستند که در توان باشگاه نبود. با آن همه بدهی باشگاه که هر روز طلبکاران در ساختمان باشگاه هستند، به طور مثال مبلغ درخواستی خلعتبری خیلی سنگین بود و باشگاه نمی‌توانست این پول را پرداخت کند. به هر حال با یکی دو برد وضعیت ما عوض می‌شود و امیدواریم که با رسیدن مصدومان‌مان وضعیت بهتری داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین