کد خبر: ۲۵۸۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

کشته شدن 2 زن تونسی توسط پلیس این کشور

وزارت کشور تونس اعلام کرد که ماموران پلیس این کشور اوایل روز شنبه 2 زن جوان را در یکی از مناطق ناآرام تونس به ضرب گلوله از پای درآوردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری فرانسه از ˈقصرینˈ در تونس، وزارت کشور و یکی از بستگان این بانوان افزودند که ماموران پلیس آنها را با اعضای یک گروه مسلح اشتباه گرفته اند.

بر اساس بیانیه وزارت کشور تونس، یک یگان گشتی امنیت داخلی تونس پس از آنکه یک شهروند اطلاعاتی درباره عزیمت یک گروه مسلح به سوی این شهرک در اختیار ماموران گذاشت، در جاده ای در قصرین در غرب تونس مستقر شد.

اما یک خودرو با سرعت از کنار این واحد گشتی گذشت و به اخطارها و تیراندازی هوایی نیروهای پلیس توجه نکرد.

بر اساس این بیانیه، افسران پلیس با توجه به اینکه راننده این خودرو با خودداری از متوقف کردن آن، همچنان به راه خود ادامه داد، به سوی آن شلیک کردند که موجب زخمی شدن 2 زن جوان سرنشین خودرو شد که بر اثر شدت جراحات وارده شده، جان سپردند.

ˈاشرف حنذیریˈ عموی این زنان که در خودرو حضور داشته به خبرنگار فرانس پرس در قصرین گفت: راننده به علت نگرانی از تروریست بودن افرادی که در کنار جاده ایستاده بودند، از متوقف کردن خودرو، خودداری کرد.

وزارت کشور تونس در بیانه خود بر ضرورت اطاعت از دستورهای پلیس به ویژه در اوضاع وی‍ژه کنونی تاکید کرده است.

قصرین در دامنه کوهستان ˈجبل الشعانبیˈ قرار داد که نیروهای ارتش بیش از یک سال و نیم در جستجوی یک گروه وابسته به القاعده بودند که به اجرای حملات مرگبار بر نیروهای امنیتی تونس متهم شده است

بر اساس این گزارش: چهار پلیس نگهبان خانه وزیر کشور در شهرک قصرین در حمله مسلحانه ای که در ماه مه رخ داتد، جان خود را ازدست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین