کد خبر: ۲۵۸۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

نماینده مجلس خبرگان رهبری: دولت روحانی اقدامات خوبی انجام داده است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکنون دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام داده و این اقدامات به طور حتم پیشرفت و آبادانی کشور را به دنبال دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در روز یکشنبه، ˈآیت الله حبیب الله مهمان نوازˈ در دیدار اعضای ستاد گرامی داشت هفته دولت استان با وی، گفت: دولت باید به موضوعات اساسی مردم بیش از گذشته پرداخته و از ورود به مسائل فرعی و غیرضروری خودداری کند.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از رهبری است.

استاندار خراسان شمالی نیز با گرامی داشت هفته دولت گفت: در حالی که تنها یکسال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد، با پی گیری های مدیران دستگاه های اجرایی استان اعتبارات بسیار خوبی در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی و اقتصادی جذب شده است.

ˈسیدعلی اکبرپرویزیˈ گفت: این اقدامات هرچند تمام اهداف و برنامه های دولت نبوده ولی رضایت نسبی را در پی داشته است.

وی گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و210میلیارد ریال اعتبار در بخش استانی جذب شده که این نشان از توجه دولت تدبیر و امید به این استان دارد.

وی گفت: در این دولت برای نخستین بار 60 درصد اعتبارات استانی، 100 درصد اعتبارات سفر رهبری و 100 درصد اعتبار نوسازی مدارس ابلاغ شده است.

پرویزی افزود: دولت مصمم است بیش از 80 درصد اعتبارات را در استان های سردسیر قبل از شروع دوره سرما ابلاغ کند.

وی افزود: دولت یازدهم برای خروج از رکود نیز لایحه ای تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده که در صورت تصویب علاوه بر خروج از رکود تورمی، مشکل بدهی دولت به بانک ها نیز حل و منابع بانکی به بخش تولید اختصاص خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: در بخش اشتغال جوانان نیز دولت به دنبال فعال کردن بخش خصوصی است تا از ظرفیت این بخش در راستای حل مشکل بیکاری استفاده کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین