کد خبر: ۲۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

جهانگیری: ورود گردشگران به کشور از ابتدای سال جاری سه برابر شده است

معاون اول رییس جمهوری گفت: ورود گردشگران خارجی به کشور از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه هنگام ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: افزایش ورود گردشگران به کشور نقش مهمی در اقتصاد ایفا می کند.

وی بیان کرد: استان اصفهان دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

جهانگیری ادامه داد: دولت تسهیلات ویژه ای را برای فعالان بخش صنعت گردشگری پیش بینی کرده است.

وی بیان کرد: پرداخت وام های ارزان قیمت، اعطای زمین و امکانات برای ساخت هتل از جمله این تسهیلات خواهد بود.

معاون اول رییس جمهوری گفت: افراد متقاضی در این بخش برای دریافت این تسهیلات می توانند به استانداری ها یا به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مراجعه کنند.

وی در ادامه، هدف از سفر خود به استان اصفهان را بهره برداری برخی از پروژه های عمرانی، بازدید و بررسی شماری دیگر از طرح های در حال احداث عنوان کرد.

جهانگیری تاکید کرد: امروز در نشستی با حضور مدیران و مسوولان استان، مشکلات طرح های عمرانی بررسی و راه حل مناسبی برای آنها اتخاذ می شود.

در این سفر محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، معاون اول رییس جمهوری را همراهی می کنند.

جهانگیری قرار است در نشست شورای اداری استان شرکت کند.

رونمایی از پنج محصول شرکت های دانش بنیان مستقل در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بهره برداری از مجموعه تفریحی شهر رویاها، راه اندازی ˈمگامدول دوˈ واحد احیای مستقیم ˈشهید خرازیˈ در فولاد مبارکه، اجرای طرح توسعه در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا و بازدید از طرح قطار زیر زمینی اصفهان از مهمترین برنامه های سفر معاون اول رییس جمهوری به استان اصفهان است.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده، معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه قرار است از طرح در حال احداث مجموعه ورزش نقش جهان و مسیر زاینده رود بازدید و وضعیت خشکسالی این حوضه را بررسی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین