کد خبر: ۲۵۸۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

هشدار وزیر ورزش به کفاشیان

کی‌روش مربی هر رشته‌ای هم که باشد، باید تابع قوانین فدراسیون باشد و در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال نیز اشتباه داشته باشد مجمع را برگزار و رئیس را عوض می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کی‌روش تحت هر شرایطی باید تابع قوانین فدراسیون فوتبال باشد، گفت: در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال نیز اشتباه داشته باشد مجمع را برگزار و رئیس را عوض می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در ادامه سفر به اصفهان جلسه‌ای را با روسا و نایب رئیس‌های هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار کرد.

روسای هیئت‌های ورزشی استان در این دیدار پیرامون مشکلات ورزش اصفهان که بیشتر حول محورهای مالی بود با وزیر ورزش و جوانان گفت‌وگو و مشکلات خود را مطرح کرده و از وزیر خواستار حل این مشکلات شدند.

وزیر در این دیدار گفت: در کمال تاسف 280 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد و آقایان هر کجا که رسیده‌اند کلنگ احداث یک مجموعه ورزشی را زده‌اند.

وی تصریح کرد: در صورتی‌ که این 280 پروژه را تقسیم بر 10 می‌کردیم می‌توانستیم 28 پروژه را به صورت کامل تکمیل کنیم و این بهتر از این بود که این تعداد پروژه نیمه تمام ورزشی داشته باشیم و ورزشگاه نقش جهان با این وضعیت مواجه شود.

گودرزی ادامه داد: به اصفهان سفر کرده‌ام تا بتوانم مشکلات نقش جهان را حل کنم.

به گزارش مهر، وی در ادامه به وضعیت قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: کی‌روش مربی هر رشته‌ای هم که باشد، باید تابع قوانین فدراسیون باشد؛ رئیس فدارسیون اسکواش، اسکیت،هاکی و کشتی با کی‌روش فرقی نمی‌کند و در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال نیز اشتباه داشته باشد مجمع را برگزار و رئیس را عوض می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین