کد خبر: ۲۵۸۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت:

با چه منطقی با دولت تدبیر و امید مخالفت می‌کنید؟

«هادی حسینی» تاکید دارد: «سوال اصلی من از دوستان مخالف دولت این است که با چه منطقی با دولت تدبیر و امید مخالفت می‌کنید؟ دولت یازدهم در پیچ دشواری قرار گرفته و متاسفانه میراث دار شرایط اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک عجیبی است که باید نسبت به آن آگاه باشیم و اگر جناح و طیف سیاسی بخواهد دولت را تضعیف کند باید بداند که این مخالفت ها برای کشور هزینه‌های ملی جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با «آفتاب» بر حمایت حداکثری تمام جریان های سیاسی از حسن روحانی و کابینه اش تاکید دارد و می گوید: «در این شرایط اقتصادی و سیاسی نه تنها شخص روحانی که تمام اعضای کابینه او ریسک کرده و مسوولیت پذیرفته‌اند. آن هم در شرایطی که شخص رییس‌جمهوری همان ابتدا اعلام کرد که ویرانه‌ای را تحویل گرفته و تا اطلاع ثانوی باید آواربرداری کند. نکته این است که برخی آواربرداری‌های صورت گرفته مانند واکنش قاطع دولت و وزارت علوم در برابر موجی از بورسیه های غیر قانونی در دولت گذشته به مذاق برخی از طرفداران محمود احمدی‌نژاد خوش نیامده و به همین خاطر موجی از مخالفت با دولت در دستور کار طیف‌های سیاسی قرار گرفته است.»

«هادی حسینی» تاکید دارد: «سوال اصلی من از دوستان مخالف دولت این است که با چه منطقی با دولت تدبیر و امید مخالفت می‌کنید؟ دولت یازدهم در پیچ دشواری قرار گرفته و متاسفانه میراث دار شرایط اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک عجیبی است که باید نسبت به آن آگاه باشیم و اگر جناح و طیف سیاسی بخواهد دولت را تضعیف کند باید بداند که  این مخالفت ها برای کشور هزینه های ملی جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت.»

به گفته او، «امیدوارم جریان‏های سیاسی حاضر در مجلس با درک درست از شرایط سیاسی کشور و به ویژه اوضاع اقتصادی تلاش کنند تا عمده جلسه‏های علنی صحن را به بررسی اولویت‏های اقتصادی پیش برده و کاری کنند که مردم از عملکرد مجلس نشین‏ها راضی باشند. دولت و مجلس و دیگر مسوولان نظام امروز باید به دنبال پاسخ به افکار عمومی درباره فساد صورت گرفته در دولت گذشته باشند و همکاری برای پیشبرد اهداف اقتصادی در دستور کار جناح‌های سیاسی قرار گیرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین