کد خبر: ۲۵۸۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

نماینده مجلس: سیستمی در تخلفات بابک زنجانی دخالت داشته است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه امروز (سه شنبه) این کمیسیون با نماینده دادستان، وزیر نفت و رییس کل بانک مرکزی برای ارایه گزارشی درباره پرونده بابک زنجانی، گفت: نمایندگان این کمیسیون از توضیحات ارایه شده قانع نشدند زیرا معتقدند سیستمی در تخلفات باک زنجانی دخالت داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه ابهامات اعضای کمیسیون با توضیحات مسوولان بیشتر شد، افزود: قبول دارم که تحریم ها یک شرایط خاص در کشور ایجاد می کند، اما از جنگ 8 ساله که بالاتر نیست؛ در جنگ 8 ساله یک سنت نفت هم به هدر نرفت.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: زمانی که کشتی های نفتکش ما در میدان های جنگ مورد اصابت قرار می گرفتند، مسوولان نفت کشور را با پرچم کشورهای دیگر صادر می کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نمی توان گفت که تخلف انجام شده توسط یک فرد انجام می شده است، اظهار داشت: این تخلف فرآیندی را طی کرده و سیستمی در این موضوع دخالت داشته است و ما از مسئولان خواستیم تا با تمام کسانی که در این پرونده دست داشتند و کوتاهی کردند، برخورد شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز بر بستن روزنه هایی که باعث تخلف در سیستم پولی می شود، تاکید شد، افزود: ما گفتیم چه تضمینی وجود دارد که این تخلفات دوباره تکرار نشود و خواسته ما از دولتی ها این بود که توضیح دهند اشکال کار کجا بوده که بابک زنجانی توانسته مقدار زیادی نفت خارج کرده و پول آن را واریز نکند و همه را بازی دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین