کد خبر: ۲۵۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

حذف بخش‌هایی از «من عصبانی نیستم» در اکران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارشاد در کمیسیون متبوعش خبر داد و اظهار کرد: جنتی موضوع تک خوانی و یا جمع خوانی زنان در کنسرت‌ها بررسی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارشاد در کمیسیون متبوعش خبر داد و اظهار کرد: جنتی موضوع تک خوانی و یا جمع خوانی زنان در کنسرت‌ها بررسی می‌کند.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون فرهنگی گفت: اعضا در این جلسه کمیسیون میزبان وزیر ارشاد بودند تا به سوالات آقایان بذرپاش، نوباوه وطن، صرامی فروشانی، رستمیان، خدایی سوری، خسروی و رضایی پاسخ دهد.

وی ادامه داد: سوال بذرپاش درباره یارانه مطبوعات بود که در نهایت قانع نشد و بنا شد وزیر در جلسه دیگری به آن پاسخ دهد، همچنین سوال نوباوه نیز در همین زمینه بود که قرار شد اگر اصلاح روش در یارانه مطبوعات صورت گیرد، سوال خود را پس بگیرد.

طاهری در ادامه به سوال صرامی فروشانی اشاره کرد و افزود: صرامی فروشانی انتقادی درباره امکانات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه انتخابیه خود داشت که از پاسخ وزیر قانع نشد اما خدایی سوری با توجه به اظهارات وزیر و قول‌هایی که داد، سوال خود را پس گرفت و قانع شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطر نشان کرد: رستمیان و خسروی سوال هایی درباره استان خود داشتند که قرار شد با قول‌های مساعد وزیر نسبت به حل این مسائل قانع شده و سوال خود را پس بگیرند.

طاهری در ادامه به سوال رسایی اشاره کرد و گفت: سوال رسایی درباره مسئول سازمان مفاخر بود که اشکالاتی را مطرح کرد و در نهایت قرار شد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بررسی‌های بیشتر در این زمینه پاسخی بدهد.

وی همچنین با اشاره به جلسه داخلی کمیسیون و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون اعتراض‌هایی را نسبت به برخی فعالیت های زیرمجموعه های این وزارتخانه نظیر تئاتر، سینما و کنسرت‌ها داشتند که وزیر و معاونان پاسخ هایی را ارائه دادند و امیدواریم در جلسه آینده شاهد انجام اصلاحاتی در این زمینه باشیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس در ادامه به بیان نمونه‌هایی در این زمینه پرداخت و افزود: فیلم "من عصبانی هستم" که در ایام جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد قرار است که به زودی اکران عمومی شود و از آنجایی که نمایندگان نسبت به این فیلم اعتراضاتی داشتند وزیر توضیح داد که برخی از قسمت‌های این فیلم برای اکران حذف شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تصریح کرد: نگرانی دیگر اعضای کمیسیون درباره تک خوانی و یا جمع خوانی زنان در کنسرت ها بود که بازتاب خوبی نداشته است و قرار شد وزارتخانه در این زمینه بررسی های لازم را صورت دهد تا دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین