کد خبر: ۲۵۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

عوض حیدرپور: تبرئه روانبخش برخی را گستاخ كرد

«عوض حيدرپور رضايي»، يكي از اعضاي تيم كميته حقيقت ياب مجلس به آفتاب مي گويد:«تبرئه قاسم روانبخش متاسفانه خيلي ها را در مجلس گستاخ كرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس سیاسی: گزارش نهايي كميته حقيقت ياب مجلس در ماجراي حمله به سخنراني به رييس مجلس در 22 بهمن در شهر قم حاوي اطلاعات مستند و كاملي بود. نكته اينكه نام برخي نمايندگان مجلس در لابه لاي گزارش آمده بود. گزارش كميته حقيقت ياب مجلس بر اين امر تاكيد داشت كه برخي سخنراني ها چند روز مانده به حضور علي لاريجاني در 22 بهمن سال 91 در تحريك افراد شركت كننده تاثيرگذار بوده و اين حمله از پيش طراحي و سازماندهي شده بود. گزارش نهايي در صحن قرائت شد و در آن به صراحت به نقش حلقه پرتو اشاره شد. اما اواخر سال 92 به يك باره حكم تبرئه «قاسم روانبخش»، دبير سياسي نشريه «پرتو سخن» در روزهاي پاياني سال تعجب خيلي ها را برانگيخت و در تعطيلات نوروزي گم شد. روانبخش همچنين  عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است. مدرسه اي كه با مديريت آيت الله مصباح يزدي اداره مي شود.

«عوض حيدرپور رضايي»، يكي از اعضاي تيم كميته حقيقت ياب مجلس به آفتاب مي گويد:«تبرئه قاسم روانبخش متاسفانه خيلي ها را در مجلس گستاخ كرده است. از سوي ديگر منتظر هستيم هر چه سريع تر به اين پرونده رسيدگي شده تا درس عبرتي باشد براي آنها كه احترام به رييس قوه مقننه را رعايت نمي كنند.»

به گفته او، « نام برخي نمايندگان مجلس نهم نيز در اسناد گزارش شده از سوي مجلس به قوه قضاييه وجود دارد و اميدوارم هر چه سريعتر حكم نهايي در اين زمينه مشخص شود.»

به گفته او، پرونده تدوين شده از سوي كميته حقيقت ياب بسيار مستند و مستدل بود و تمام مقدمات برخورد با جريان تندرو در آن فراهم شده بود.

حيدرپور معتقد است كه اگر يك بار برخورد جدي با جريان هاي تندرو صورت گيرد، اين ها بدون ترديد حساب كار خود را مي كنند اما اگر بخواهيم با اين ها مدام از سر تساهل و تسامح بر آييم نه تنها به رشد و توسعه شان كمك نكرده ايم كه به ايجاد برخي مسائل امنيتي براي كشور در بزنگاه ها كمك كرده ايم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین