کد خبر: ۲۵۸۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

وزیر بهداشت وام شخصی می گیرد تا به بیمارستان بروجن بدهد

هم اکنون صحبت هایی در میان مردم استان چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم شهرستان بروجن درباره کمک مالی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از جانب خودش به شبکه بهداشت بروجن رواج یافته است که این بحث با اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد تائید شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر خود با هیئت دولت و رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری سفری به شهرستان بروجن از توابع این استان داشت و پروژه های این حوزه از جمله بیمارستان نیمه تمام بروجن را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

بعد از سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صحبت هایی بین مردم این استان به ویژه شهرستان بروجن در خصوص اینکه وزیر بهداشت از جیب خود کمک میلیاردی برای اتمام ساختمان شبکه بهداشت درمان این شهرستان انجام داده است، رواج یافته است.

بسیاری می گویند وزیر برای اتمام پروژه فعلا از جیب خود مبلغی در حدود چند میلیارد را برای کمک به اتمام یکی از پروژه پرداخت کرده است و قرار است بعدا پول خود را هنگامی پروژه تمام شد بگیرد.

در خصوص صحت و سقم این صحبتها، موضوع را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جویا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد درجواب سئوالی درباره اینکه آیا وزیر بهداشت در سفر خود به بروجن کمکی مالی از جیب خود در راستای توسعه حوزه بهداشت و درمان این منطقه انجام داده است یا نه؟ ، گفت: ما در سفر وزیر بهداشت به بروجن صحبت هایی کردیم و گفتیم فکری بکنید برای ساختمان شبکه بهداشت این منطقه که دارای ساختمان قدیمی است.

وی بیان کرد: آنجا وزیر آمد به من گفت آقای دکتر من پولی می دهم شبکه را بسازید. پول را می خواهند از طریق وام تهیه کند و پول را به ما بدهد تا آنجا را بسازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد گفت: قرار است بعد از گرفتن پول و ساختن ساختمان شبکه بهداشت و درمان پول را بعدا بدهیم.

به گزارش مهر، او ادامه داد: هم اکنون پیگیر هستیم و به دنبال گرفتن پول هستیم تا آنجا را فعلا سر و سامان بدهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین