کد خبر: ۲۵۸۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

رحیمی: به دایی اولتیماتوم ندادیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا کنون به علی دایی و کادر فنی اولتیماتوم ندادیم و از هواداران می خواهم که صبورانه از تیم خود حمایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی پس از نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران باشگاه های لیگ برتر فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران در باره این جلسه با محمود گودرزی، گفت: خوب است که بالاترین مقام وزارت خانه این فرصت را به باشگاه ها می دهد تا مشکلات خود را مطرح کنند.

وی در باره مشکلات پرسپولیس که از سوی وی در این نشست مطرح شد، تصریح کرد: مشکلات پرسپولیس مربوط به این دولت، مجلس و وزیر نیست. در 33 سال گذشته طرح های من درآوردی زیادی برای ورزش اجرا کرده ایم و افراد مرتب جابجا کرده ایم در حالی که اگر قوانین فیفا را به درستی اجرا کنیم به مشکلی برنخوایم خورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره موضوع قرارداد مهرداد پولادی با این باشگاه گفت: این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و اختلاف وجود دارد، باید به فدراسیون برویم و این مسئله را حل کنیم.

رحیمی در پاسخ به این سئوال که آیا همچنان مانند آغاز فصل از عملکرد خود در فصل نقل و انتقالات راضی هست، گفت: بله راضی هستم و معتقدم باید به جوانانی که در پرسپولیس بازی می کنند، احترام بگذاریم و اگر کسی غایب بود، از دیگر بازیکنان بهره ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره خبری که امروز در یکی از رسانه ها منتشر شده مبنی بر اینکه سرمربی پرسپولیس قرارداد سه ساله اش بالای هشت میلیارد تومان است، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم و نمی دانم این مسئله در کجا ریشه دارد. تمام قراردادهای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شفاف است و در فدراسیون وجود دارد.

وی تاکید کرد: قرارداد مانوئل ژوزه با پرسپولیس بالای یک میلیون هفتصد هزار یورو بود، اما کسی به این موضوع اعتراض نکرد. زمانی که پرسپولیس با علی دایی سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد، کسی به او حرفی نزد، اما امروز تا پرسپولیس شکست می خورد، همه شروع به اعتراض می کنند.

وی با بیان اینکه باید حرمت سرمربی پرسپولیس حفظ شود، گفت: در حال حاضر علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس است.

رحیمی در باره بدهی ها گفت: همه باید به پرسپولیس کمک کنند و یقین داشته باشید مشکلات حل می شود.

وی در پایان در باره استعفا از مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: تا کنون استعفا نداده ایم و کار را با جدیت ادامه خواهم داد. فهرستی از بازیکنان خارجی را نیز برای جذب در پرسپولیس به سرمربی دادیم تا نظرش را اعلام کند، اما تا زمانی که دایی نظر نداده است، نمی توانم اسامی را اعلام کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین