کد خبر: ۲۵۸۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵

آرسنال به سختی از سد بشیکتاش گذشت/ ناپولی به مرحله گروهی نرسید

در پایان رقابتهای شب دوم دور برگشت از رقابتهای پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا تیم آرسنال برابر بشیکتاش برنده شد و ناپولی از صعود به مرحله گروهی باز ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، در شب دوم از دور برگشت رقابتهای پلی آف لیگ قهرمانان اروپا پنج بازی همزمان از ساعت 23:30 روز چهارشنبه برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم آرسنال در ورزشگاه امارات برابر تیم سختکوش بشیکتاش با یک گل برنده شد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یافت.

الکسیس سانچز قبل از اینکه نیمه نخست این بازی خاتمه یابد با یک ضربه بغل پا دروازه حریف را باز کرد. قبل از این گل داور مسابقه یک صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه آرسنال را نادیده گرفت. در نیمه دوم تیم بشیکتاش فشار زیادی روی دروازه میزبان وارد کرد ولی نتیجه تغییری نکرد.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم تیم بیلبائو در زمین خود با حساب 3 بر یک از سد ناپولی ایتالیا گذشت. آریتز آداریز(61 و 69) و ایبای گومز(74) برای بیلبائو گلزنی کردند و تنها گل تیم ناپولی هم در دقیقه 47 توسط مارک همیسک به ثمر رسید. بدین ترتیب تیم ناپولی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

تیم بایرلورکوزن آلمان هم با ارایه یک بازی برتر با 4 گل کپنهاگن دانمارک را از پیش روی برداشت. سان هیونگ مین(2)، هاکان کالان اوغلو(7) و استفان کیسلینگ(31- پنالتی و 66) برای تیم لورکوزن در این دیدار گلزنی کردند.

مالمو سوئد هم در جدال برابر سالزبورگ اتریش با 3 گل به برتری دست یافت. مارکوس روزنبرگ(11 و 84) و مگنوس اریکسون(19) زننده گل‌های تیم مالمو در این بازی بودند.

تیم لودو گورتس هم در جدال برابر استوا بخارست با گل دقیقه 90 وندرسون برنده شد تا نتیجه بازی رفت تکرار شود و کار به وقت‌های اضافی کشیده شود. در وقت‌های اضافی نیز نتیجه تغییر نکرد تا سرنوشت این مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت این تیم لودو گورتس بود که با حساب 6 بر 5 رقیب خود را در ضربات پنالتی شکست داد و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین