کد خبر: ۲۵۸۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

باهنر: فراکسیون اصولگرایان برای استیضاح وزیر علوم مصمم بود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه فراکسیون اصولگرایان برای استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مصمم بود، گفت: فراکسیون رهروان ولایت هم چندین جلسه تخصصی در این زمینه برگزار کرد و مباحث مفصلی را مورد بررسی قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر روز پنجشنبه در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران درباره اختلافات علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر علوم و بحث استنتاج و وجود اختلافات در فراکسیون رهروان ولایت، گفت: فراکسیون اصولگرایان برای استیضاح وزیر مصمم بود و از آنجا که تصمیم مخالفان و موافقان نزدیک به هم بود، تصمیم خردمندانه ای در این زمینه گرفته شد و موضع گیری یکجا نکردند و اعلام کردند که اعضا آزاد هستند لذا هر کس براساس برداشت و موضع خود در این زمینه عمل کرد.

وی گفت: اول اینکه تبلیغ می کنند، بین رهروان و اصولگرایان در زمینه استیضاح رقابت وجود داشته اینطور نبوده زیرا که خیلی از استیضاح کنندگان جزو اعضای فراکسیون رهروان بودند. 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دوم اینکه در خود رهروان هم آرا آزاد بود. ما در رهروان ولایت کسانی را داشتیم که به شدت موافق وزیر بودند و کسانی را هم داشتیم که به شدت مخالف وزیر بودند و اینها دیگر فعالیت های مجلسی است و به طور معمول مشکلی پیش نمی آید. 

نایب رییس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده در فراکسیون رهروان انشعاب بحث پیش آمده بود؟ گفت: خیر هرچند هر از گاهی یک دفعه از این حرف ها می زنند که انشاالله این خواب ها تعبیر نمی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین