کد خبر: ۲۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت همراه اول

همراه اول از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت موبایل خود با نام تجاری «نوترینو» خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، نوترینو(NOTRINO) سرویس اینترنت نسل نو همراه اول است که با سرعت بالای نسل سوم، چهارم و نسل‌های بالاتر موبایل، در اختیار مشترکان همراه اول قرار می‌گیرد.

اینترنت نسل نو همراه اول، برخلاف نسل‌های گذشته ۲G‌ که تکنولوژی آن مبتنی بر سرویس مکالمه بود، مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند.

همراه اول اعلام کرد: اتصال به شبکه اینترنت با سرعت و قابلیت اطمینان بالا و درحین حرکت، برقراری تماس تصویری، دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ های تصویری بر روی گوشی تلفن همراه، امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی های تلفن همراه، توانایی تبادل حجم انبوهی از اطلاعات، دسترسی آسانتر به برنامه های کاربردی- appها-، شرکت در گیم‌های آنلاین، بهره مندی سریع‌تر از انواع محتواهای ارزش افزوده و افزایش ایمنی ارتباطی نسبت به نسل‌های قبلی از جمله ویژگی های این سرویس جدید است.

افزایش پهنای باند، دسترسی به اینترنت برای کاربران نسل سوم و نسل چهارم، افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارایه، استفاده بهینه از طیف فرکانسی و کاهش تاخیر ارتباطی، از دیگر ویژگی‌های نوترینو است.

همراه اول شرایط استفاده از این سرویس را حضور در محدوده پوشش ۳G‌ یا ۴G، استفاده از گوشی‌هایی که تکنولوژی ۳‌G‌یا ۴G‌ را پشتیبانی می‌کند و خرید و فعال‌سازی بسته هوشمند اینترنت ماهانه اعلام کرده است.

همچنین، مشترکان دائمی و اعتباری، تنها در صورتی می توانند از خدمات نوترینو بهره مند شوند که یک بسته هوشمند اینترنت ماهانه فعال داشته باشند.

مشترکان علاقمند به سرویس اینترنت نسل نو همراه اول می‌توانند جهت اطلاع از جزییات این نوع سرویس به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

گفتنی است«نوترینو» یک ذره بنیادی با جرمی بسیار اندک است که با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین