کد خبر: ۲۵۸۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

مدیرعامل بیمه ایران:یک سوم حادثه دیدگان حوادث رانندگی در کشور بیمه ندارند

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با اشاره به اهمیت بیمه ها بویژه بیمه شخص ثالث گفت: سالانه بین 18 تا 20 هزار نفر تلفات جاده ای در کشور ثبت می شود که بیش از یک سوم این تعداد از داشتن بیمه بی بهره اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا،محمود امراللهی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه ایران در اردبیل افزود: در کشوردر حد مطلوب به ضرورت بیمه توجه نشده و این امر هنوز در جامعه فرهنگ نشده است.

وی اطلاع رسانی از خطرات بیمه نشدن ، خصوصا بیمه های شخص ثالث را ضروری دانست و افزود: تلاش های بسیاری برای نهادینه کردن این امر و فرهنگ سازی در جامعه لازم است و بخش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز در این خصوص باید یاری گر بیمه باشند.

امراللهی با اشاره به بی توجهی به الحاقیه بیمه های شخص ثالث در کشور اظهار کرد: این بی توجهی باعث وارد آمدن خسارت های غیرقابل جبران به افراد می شود.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: در صورت پرداخت نکردن الحاقی بیمه ، بیمه ایران از پرداخت خسارت به بیمه گذاران به صورت کامل معذور است و ضروری دارد مردم به این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

امراللهی همچنین با اشاره به فعالیت های بیمه ایران، نوید راه اندازی بیمه ˈمان ˈ با هدف حفظ بنیان خانواده و با رمز ماندگاری ، امید و نشاط در آینده نزدیک داد.

وی با اشاره به حوزه فعالیتی بیمه ایران از حضور این بیمه در بخش سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی از جمله در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایش ، انرژی بادی و خورشیدی ، گردشگری ، صنعت ساختمان و بورس اوراق بهادار سخن گفت و اظهار کرد: بیمه ایران سعی دارد در مناطقی از کشور که دارای استعداد و قابلییت های ویژه اقتصادی باشند از جمله استان اردبیل سرمایه گذاری کند.

امراللهی با اشاره به احداث و تجهیز ساختمان های جدید و مناسب در بخش بیمه ای این امر را در تکریم کارکنان و ارباب رجوع با اهمیت دانست.

وی ادامه داد: بیمه ایران با توجه به نقش راهبردی خود در تلاش است همچنان به عنوان الگو و با همکاری 30 بیمه خصوصی کشور برای ارتقای فرهنگ بیمه فعالیت کنند.

بیمه دولتی ایران در سال 1314 تاسیس شده و هم اکنون 207 شعبه در کشور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین