کد خبر: ۲۵۸۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

سرخو: وظیفه شهرداری تهران لشگرکشی در برابر مردم نیست

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: عبداللهی ،معاون خدمات شهری شهردار تهران هفته گذشته به شورا آمد و این هفته هم توضیحات تکمیلی را ارایه کرد اما از انجا که دستگاه های قضایی مشغول رسیدگی به این پرونده هست شورا هم منتظر رای مراجع قضایی می شود و فقط از انجایی که مربوط به برخورد شهرداری با مردم میشود مساله را بررسی می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روزنو، محسن سرخو در مورد قتل یک شهروند تهرانی توسط پیمانکار شهرداری گفت: شهرداری باید در مسائل حاکمیتی و در جایی که با مردم سرکار دارد از نیروهای گزینش شده استفاده کند و نیروهایی که عصبی و دارای روحیه بزهکارانه هستند استفاده نکند تا دیگر شاهد اینگونه مسائل نباشیم.

وی در ادامه افزود:  معیار های شهرداری برای انتخاب پیمانکاران غلط است وظیفه شهرداری لشگر کشی در برابر مردم نیست افرادی باید مشغول به کار شوند که روحیه خدمت داشته باشند. بهتر است در برخورد با مردم کمتر از پیمانکاران استفاده شود تا بشود نظارت بهتری داشت.

سرخو اظهار کرد: در مورد کشته شدن اقای چراغی هم شهرداری موظف است تا تمام حق و حقوق خانواده ایشان را پرداخت کند و پیگیر پرونده وی باشد و نباید انها را رها کند.

سرخو در مورد انتخابات هفته اینده شورا هم گفت: در حال حاظر دو نفر برای ریاست  شورا مطرح هستند. اقایان مسجد جامعی و چمران که بنظر می رسد با توجه به مدیریت خوب اقای مسجد جامعی در این یک سال ایشان ابقا شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین