کد خبر: ۲۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
/

۸ شهریور؛ نشست خبری رئیس‌جمهور

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور با اشاره به نحوه انتخاب رسانه‌ها برای سوال در نشست خبری رئیس جمهور که شنبه هشتم شهریور ماه برگزار می شود، گفت: خبرنگاران بر اساس نوبت ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی برای سوال از رئیس جمهور انتخاب می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا صادق در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه انتخاب رسانه‌ها برای سوال از رئیس جمهور در نشست خبری شنبه هشتم شهریور ماه بر چه اساس است اظهار داشت: خبرنگاران در سامانه الکترونیکی که در محل نشست تدارک دیده شده است در هنگام ورود ثبت‌نام می کنند و رسانه‌ها بر اساس نوبت ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین رسانه‌هایی که در نشست خبری گذشته رئیس جمهور نتوانستند سوال بپرسند نیز در اولویت خواهند بود.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه رابطه دولت با قوه قضائیه چگونه است؟، گفت: همانطور که بارها خود رئیس جمهور تاکید کردند، این رابطه خوب بوده هست و خواهد بود.

سوال به پیش‌ثبت‌نام نیاز ندارد

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری نیز با بیان اینکه نشست خبری رییس جمهوری در هشتم شهریور برگزار می شود، گفت: برای سوال از رییس جمهوری نیازی به پیش ثبت نام نیست.

طاهره قیومی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: خبرنگارانی که مایل به پرسش از رییس جمهوری هستند، باید قبل از ورود به سالن نشست خبری، اطلاعات خود را در سیستم هایی که آنجا تعبیه شده، ثبت کنند.

وی ادامه داد: سیستم، اطلاعات آن ها را دریافت می کند و قبل از برگزاری نشست به صورت هوشمند، لیستی در اختیار ما قرار می دهد که متقاضیان سوال چه کسانی هستند و به ترتیب همان لیست هم خبرنگاران محترم برای پرسش به پشت تریبون دعوت می شوند.

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری نسبت به عده ای که فکر می کردند، سوال از رییس جمهوری به صورت قرعه کشی است و یا باید به سایت پرزیدنت برای ثبت نام مراجعه کنند، خاطرنشان کرد که این گونه نیست، در ورودی سالن، سیستم مستقر است و همکاران می توانند با آرامش لازم در این زمینه اقدام کنند.

قیومی همچنین تصریح کرد: نیازی به ثبت سوالات مطروحه از رییس جمهوری نیز نیست و فقط باید درخواست سوال خود را ثبت کنند و این روش هم برای خبرنگاران داخلی و هم خبرنگاران خارجی در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تمام خبرنگارانی که از طریق خبرگزاری ها معرفی شده اند، کارت ورود به جلسه صادر شده و روز شنبه توزیع می شود، اظهار داشت: نشست خبری راس ساعت 16 آغاز می شود و لازم است خبرنگارانی که تجهیزات دارند، براساس زمان بندی اعلام شده از اداره ارتباطات نسبت به دریافت اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری، عمل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین