کد خبر: ۲۵۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

آمریکا مواضع داعش در عراق را بمباران کرد

با تداوم پیشروی های نظامی ارتش عراق، نیروهای داوطلب و پیشمرگان کرد این کشور در مبارزه با تروریست های داعش، آمریکا اعلام کرد که هواپیماهای این کشور شب گذشته پنج بار مواضع این تروریست ها را در نزدیکی سد موصل و شهر اربیل بمباران کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روز جمعه پایگاه خبریˈ الیوم السابعˈ، در حالی که تروریست های تکفیری- بعثی داعش جنایات گسترده ای را در مناطق مختلفی ار عراق از جمله علیه ساکنان منطقه ترکمن نشین ˈآمرلیˈ مرتکب می شوند، فرماندهی مرکزی آمریکا شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هواپیماهای جنگی با بمباران مواضع داعش در نزدیکی سد موصل و شهر اربیل، یک دستگاه خودروی نظامی نوع ˈهامویˈ، یک دستگاه تانک و چهار دستگاه خودروی زرهی آنها را منهدم کردند. 

این بیانیه افزود: هواپیماهای آمریکایی از هشتم اوت تاکنون 106 حمله هوایی علیه مواضع داعش داشتند. 

تروریست های داعش با حمایت های خارجی، از ژوئن گذشته بخش هایی از مناطق شمال و غرب عراق را به تصرف خود درآوردند و در این مناطق جرائم و جنایات بی سابقه ای مرتکب شدند. 

ارتش عراق، نیروهای داوطلب و پیشمرگان کرد این کشور با اجرای عملیات های نظامی که همچنان ادامه دارد، موفق شدند تروریست ها را از بسیاری از مناطق تحت کنترل آنها عقب برانند و شهرها و روستاهای زیادی را آزاد کنند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین