کد خبر: ۲۵۹۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

سارق شیطان صفت در قرار ملاقات با قربانی خود دستگیر شد

پسر جوانی که پس از ضرب و شتم یک دختر جوان و سرقت از وی، قصد آزار و اذیت او را داشت، با هوشیاری ماموران در قرار ملاقاتی صوری با قربانی خود، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ حسین ذکائی خو در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر دستگیری جوانی که پس از سرقت تَبلت یکی از دختران در منطقه یافت آباد، قصد آزار و اذیت وی را نیز داشت، اظهار داشت: در روزهای ابتدایی هفته گذشته، دختر جوانی که به شدت مضطرب بود با در دست داشتن یک مرجوعه قضایی، به کلانتری 151 یافت‌آباد مراجعه و در اظهاراتش به ماموران، عنوان کرد که از سوی پیمان، یکی از جوانان همان منطقه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و این فرد، پس از ضرب و شتم وی، تبلت او را نیز به سرقت برده است.

رئیس کلانتری 151 یافت آباد ادامه داد:‌ این دختر در ادامه اظهاراتش از قصد آزار و اذیت پسر جوان و مقاومتش در برابر این اقدام شیطانی پسر خبر داد و عنوان کرد که در دادسرای ناحیه 18،‌ شکایتش از پیمان را مطرح کرده‌ و خواستار رسیدگی به این موضوع است.

وی با بیان اینکه پس از مراجعه این دختر جوان، تحقیقات ابتدایی برای بازداشت پیمان توسط ماموران انجام شد، گفت: روز بعد از مراجعه دختر جوان به کلانتری، این دختر مجدداً به همراه پدر خود به کلانتری مراجعه کرد و عنوان داشت که پیمان به او پیغام داده که برای اینکه کاری با او نداشته باشد، باید شارژر تبلت را نیز برای وی ببرد.

ذکائی خو افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، ماموران ضمن ارائه آموزش‌های لازم به دختر جوان، از وی خواستند تا در تماسی صوری با پیمان، یک قرار ملاقات با وی تنظیم کند؛ لذا ماموران با انجام هماهنگی‌های لازم پس از تنظیم قرار ملاقات با پیمان، به همراه دختر جوان و پدرش در محل ملاقات واقع در پارک پروین اعتصامی در محدوده خلیج فارس حاضر شدند و مشاهده کردند که پیمان پیش از حضور آنان در محل ملاقات ایستاده و منتظر دختر جوان است.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد خاطرنشان کرد: پیمان در حالی که منتظر رسیدن دختر جوان در محل ملاقات بود، متوجه حضور ماموران شد و با پاره کردن پیراهن خود، عربده کشی و جوسازی، قصد فرار از دست ماموران را داشت که با سرعت عمل ماموران و شلیک تیر هوایی آنان، مجبور به تسلیم شد که پس از دستگیری، برای تحقیقات مقدماتی به کلانتری منتقل و به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین