کد خبر: ۲۵۹۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

هلاکت شماری از تروریست های تکفیری در فلوجه و تکریت

یک مقام فرماندهی عملیات الانبار عراق گفت: 24 تن از تروریست های داعش از جمله یکی از فرماندهان آنها در حمله توپخانه ای و هوایی ارتش عراق به فلوجه کشته و یا زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه خبریˈ السومریه نیوزˈ، این مقام عراقی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: توپخانه لشکر یک واکنش سریع با کمک نیروی هوایی ارتش، مواضع اصلی تروریست های داعش را در محله ˈجغیفی دومˈ در فلوجه بمباران کرد که بر اثر آن، هفت تروریست از جمله یک فرمانده آنها کشته و 17 تن دیگر زخمی شدند. 

این مقام امنیتی گفت: ارتش همچنین با گلوله باران توپخانه ای یک پناهگاه تروریست های داعش، تمامی افراد مستقر در آن را به هلاکت رساند. 

افزون بر این، مواضع داعش در منطقه سمره در شهر تکریت در استان صلاح الدین نیز هدف بمباران نیروهای ارتشی قرار گرفت و بر اثر آن، یک مسوول نظامی بلندپایه داعش و 15تن از معاونانش کشته شدند. 

گزارش های دریافتی همچنین حاکی از آن است که نیروهای امنیتی عراق دیروز حمله تروریست های داعش به منطقه ضلوعیه در جنوب شهر تکریت را خنثی کردند و ضمن به هلاکت رساندن سه تن از تروریست ها، روستای ˈصفرهˈ از توابع شهر ˈبیجیˈ در شمال تکریت را نیز پاکسازی کردند. 

برخی مناطق استان صلاح الدین از زمان حمله تروریست ها به استان نینوا، همچنان شاهد جنگ و درگیری بین ارتش عراق و تروریست هاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین