کد خبر: ۲۵۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

قاضی : شیرینی به نام من جعل سند کرده است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: سرپرست پیشین پرسپولیس به نام من 380 میلیون تومان جعل سند کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، محمد قاضی مهاجم پیشین پرسپولیس پس از پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدام سعید شیرینی در جعل سند، کلاهبرداری محسوب می شود که در باره این مسئله با علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس نیز گفت و گو کرده ام و از وی خواستم تا این مشکل را حل کند.

وی ادامه داد:طلب من ازباشگاه پرسپولیس 360 میلیون تومان بود اما سرپرست سابق این تیم به نام من 380 میلیون تومان جعل سند کرده است.

قاضی درباره دیدارمقابل گسترش فولاد تبریزگفت: خدا را شکر می کنم که بازی خوبی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود:هدف ما موفقیت استقلال است و من هم تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف به کار می گیرم زیرا هواداران از من انتظار دارند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برنامه ما این بود که در نیمه اول کار را تمام کنیم و در نیمه دوم بازی را مدیریت کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و در نیمه دوم به گل هم دست پیدا کردیم. 

وی درپاسخ به سوالی درباره خروج کارلوس کی روش از ایران گفت:من یک بازیکن هستم و نمی توانم درباره این مسئله حرف بزنم. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع مصاحبه کرده و شرایط را توضیح داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین