کد خبر: ۲۵۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

نوبخت:دولت از حقوق مردم اصفهان در بخش آب کوتاه نمی‌آید

سخنگوی دولت با اشاره به تلاش‌هایی که برای احیاء زاینده رود انجام شده است، بیان داشت: هرگز برای احقاق حقوق مردم اصفهان در بخش آب کوتاهی نخواهیم کرد و احیای رودخانه زاینده‌رود را وظیفه خود می‌دانیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت شامگاه جمعه در جلسه‌ای که به مناسبت هفته دولت در مسجد مصلای اصفهان برگزار شد، بیان داشت: در آغاز به کار دولت 60 میلیارد تومان برای تأمین هزینه حل مشکلات آب اصفهان تصویب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت در بخش داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت:  دولت در این مدت به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های داخلی و خارجی دست یافته است.

نوبخت با بیان اینکه اکنون تنها یک سال از عمر دولت یازدهم گذشته به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره نمود و اظهار داشت: حضور ایران در پای میز مذاکره برای نشان دادن حسن نیت و احقاق حق قانونی ملت ایران است و ما ذره‌ای از مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد و از مسلمانان غزه، لبنان، سوریه و عراق حمایت خواهیم کرد و تحریم ها را نیز از پیش رو برمی‌داریم.

سخنگوی دولت برخی مشکلات اقتصادی، در آمدزایی در کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: دولت تدبیر و امید با قدرت این مشکلات را پشت سر ‌می‌گذارد و از حقوق ملت ایران دفاع خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود به کارشکنی های غرب و شرق برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: غائله های مرزی، ترورهای منافقین، جنگ تحمیلی، همه و همه برای مقابله انقلاب صورت گرفت اما مردم با هدایت روحانیون همواره در صحنه مانده و ایمان دارند که نصرت الهی نزدیک است.

نوبخت بیان داشت: ترور‌ شهیدانی مانند رجایی، باهنر، بهشتی و... توسط منافقین در اوایل انقلاب اسلامی با هدف قطع و حذف مغز‌ها، بازوان و چشمان انقلاب اسلامی بود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امروز اسلام بار دیگر در خطر است و مستکبران عالم در حال طرح‌ریزی و علم کردن یک اسلام جعلی تروریست و وحشی و خون‌آشام در مقابل اسلام ناب محمدی هستند.

نوبخت فعالیت گروه‌های تروریستی در کشورهای عراق و سوریه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: داعش و امثال آن به یکباره خلق نشده‌اند بلکه توسط دولت‌های استکباری بوجود آمدند تا با جنایاتی مانند سر بریدن انسان ها، مردم جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارد با نمایش چهره رحمانی از دین، منطق اسلام را به جهان اثبات کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین