کد خبر: ۲۵۹۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

كلاهبرداران 10 ميلياردي در دام پليس

افرادي كه با جعل مهر و اسناد چند شركت و اداره در شهرستان آباده استان فارس، اقدام به كلاهبرداري 10 ميليارد ريالي از شهروندان كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش آرمان، فرمانده انتظامي شهرستان آباده در اين خصوص گفت: مأموران پليس آگاهي شهرستان از جعل اسناد و مدارك در يكي از نمايندگي هاي خودرو در شهرستان مطلع و با توجه به اهميت موضوع، شناسايي و دستگيري متهمان را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ  غلامرضا هاشمي ادامه داد: پس از هماهنگي با مقام قضايي و در بررسي هاي اوليه مشخص شد فردي با ساخت تعدادي مهر جعلي و اوراق ضمانت، با اخذ مبالغي از خريداران خودرو اقدام به جعل اسناد ، تهيه ضمانت نامه بانکي نموده و با استفاده از مدارك جعلي اقدام به دريافت معرفي نامه از ادارات و وام هاي بانكي كرده است.

وي با بيان اينكه مأموران، متهم اصلي و 4 همدست وي را شناسايي و دستگير كردند، درخصوص شگرد متهمان افزود: متهمان با تهيه ضمانت نامه جعلي و ساير مدارک، شخصي را به عنوان مشتري به نمايندگي خودرو معرفي و پس از تحويل گرفتن خودرو، مبادرت به فروش آن مي نموده اند.

سرهنگ  هاشمي ادامه داد: متهمان با دريافت 10 ميليارد ريال از متقاضيان خريد خودرو اقدام به ثبت نام 40 نفر نموده كه به نام آنها اسناد و مدارك جعلي تهيه كرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان  آباده گفت: در بازرسي از منزل متهمان، يک دستگاه ساخت مهر ژلاتيني، 7 عدد کيس کامپيوتر ، 80 عدد مهر آماده ساخت و 7 عدد مهر مجعول کشف شد و تحقيقات بيشتر پليس در اين رابطه همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین