کد خبر: ۲۵۹۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

انتخابات رئیس شورای شهر به سه شنبه موکول شد/ احتمال لابی در انتخاب مسجدجامعی یا چمران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه از طریق پیامک شورا مطلع شدم فردا (یکشنبه) انتخابات هیئت رئیسه برگزار نمی شود، گفت: انتخابات هیئت رئیسه در دستور جلسه غیر علنی شورا نیست اما نباید حساسیتی برای برگزاری انتخابات در جلسه غیر علنی باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویز سروری گغت: احتمال لابی در جلسه علنی و غیر علنی به یک میزان وجود دارد و لابی گری حرکتی مذموم نیست و جزو ذات شورا و مجلس است.

او ادامه داد: فشارهای غیر متعارف و غیر اصولی برای گرفتن رای مناسب نیست.

سروری با اشاره به رقابت مسجد جامعی و چمران در انتخابات هیئت رئیسه شورا، گفت: ما بین خوب و خوب تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کنیم.

همچنین یک عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: در دستور جلسه شورای شهر فردا انتخابات هیئت رئیسه مطرح نمی شود و احتمالا روز سه شنبه انتخابات برگزار می گردد.

اقبال شاکری با اشاره به زمان انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در دستور جلسه فردا (8 شهریور) انتخابات هیئت رئیسه پیش بینی نشده است و روز سه شنبه انتخابات برگزار می شود.او ادامه داد: زمان برگزاری و علنی و غیر علنی بود آن بستگی به تصمیمات هیئت رئیسه شورا دارد .

این عضو شورای شهر تهران گفت: انتخابات هیئت رئیسه باید در فضایی آرام و منظم برگزارشود و در صورتی که جلسه به خوبی مدیریت شود حاشیه ای نیز به وجود نخواهد آمد .

به گزارش فارس، شاکری گفت: با توجه به تجربه انتخابات سال گذشته حاشیه ای برای انتخابات هیئت رئیسه در سال دوم به وجود نمی آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین