کد خبر: ۲۵۹۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

احضار سعید مرتضوی به دادسرا به اتهام اختلاس و خیانت در امانت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه ایران نوشت: سعید مرتضوی، رئیس پیشین سازمان تأمین اجتماعی با احضاریه کتبی دادسرای کارکنان دولت برای پاسخگویی به شکایت شاکی‌های خصوصی در مورد مسائل مالی سازمان تأمین اجتماعی فردا- دوشنبه- باید در بازپرسی شعبه 15 دادسرا حضور یابد.

«مصطفی ترک‌ همدانی»، وکیل‌ مدافع جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار به خبرنگار ایران گفت: کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار به عنوان «بیمه شده تأمین اجتماعی» از مرتضوی به اتهام خیانت در امانت و اختلاس شکایت کرده‌اند. وی افزود: شکایت کارگران برای رسیدگی به شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت فرستاده شد.  ترک همدانی در ادامه گفت: اگر مرتضوی در بازپرسی حاضر شود، بازپرس پس از تحقیق و بازجویی از وی، شکایت‌های مطروحه را به او تفهیم خواهد کرد تا پاسخگوی شکایت‌ها باشد.

علیرضا دقیقی، وکیل دادگستری که به عنوان بیمه شده تأمین اجتماعی از مرتضوی، رئیس سابق تأمین اجتماعی شکایت کرده نیز در این باره به ایران گفت: به عنوان یک بیمه شده تأمین اجتماعی به اتهام حیف و میل اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت از مرتضوی شکایت کرده و مستندات خود را به باز پرس ارائه دادم. وی افزود: چندی قبل به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم و متوجه شدم بازپرس پرونده (قاضی جعفری) براساس شکایت شاکی‌های خصوصی مرتضوی را احضار کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین