کد خبر: ۲۵۹۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
فیاض زاهد:

دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌های دولت شایسته نیست

بخشی از جبهه اصول‌گرایی که پایداری‌ها،دلواپستان‌هاو لرزان‌ها جزء این گروه هستند اعتقاد عملی به بیانات رهبری ندارند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک استاد دانشگاه گفت: جریان‌ها و جناح‌های که با چماق ولایت برسر دیگران می‌زنند خودشان بر خلاف صحبت‌ها و موضع گیرهای رهبری عمل می‌کنند.

فیاض‌زاهد در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا،درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هئیت دولت گفت: این برای اول بار نیست که رهبری از دولت حمایت کرده است،سابقه این حمایت را به صورت برجسته می‌توان از تقدیر و حمایت ایشان ازعملکرد آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و سیاست خارجی مشاهده کرد.

زاهد ادامه داد:ضمن اینکه ایشان در مقام رهبری و هماهنگ کننده سیاست‌های قوا همواره از دولت‌های مستقر حمایت کرده‌اند،اما حمایت از دولت تدبیر و امید معنای خاص خود را جدا از حمایت‌های عمومی دارد از این جهت که دولت در یک فضای خاص و برخلاف پیش بینی‌ها موفق به اخد آرای مردم شد و با پشتبانی و پایگاهی که دارد می‌تواند در جهت اصلاح امور قدم بردارد.

وی درباره تخریب‌هایی که همواره از سوی افراطیون اصولگرا برخلاف حمایت‌ها و فرمایشات رهبری نسبت به دولت وجود دارد، بیان کرد: بخشی از جبهه اصول‌گرایی که پایداری‌ها،دلواپستان‌هاو لرزان‌ها جزء این گروه هستند اعتقاد عملی به بیانات رهبری ندارند و بیشتر با حرف‌ها ایشان برخورد تاکتیکی می‌کنند.

این فعال سیاسی گفت:برخلاف این حمایت‌ها ما شاهده موج کارشکنی‌ها علیه دولت طی یک سال گذشته بوده‌ایم، احضارهای وزرا، کارت‌های زرد فراوان به اعضای هئیت دولت که در مقایسه با روال کاری گذشته  و نسبت به دولت قبل قابل تأمل است.

این استاد دانشگاه مدعی شد: امروز نمایندگان مجلس برای دولت تکلیف معین‌ و در تمام عرصه‌ها از جمله عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند که این موضوع شایسته نمایندگی مجلس نیست.

زاهد با بیان اینکه اعلام حمایت‌های رهبری از دولت به علت اشراف ایشان به تمام موضوعات کشوری است، تصریح کرد: مسولیت سیاست‌های کلی نظام با رهبری است و بیش از هرکسی دیگر به نقاط ضعف و آسیب مطلع هستند و می‌دانند که چه مشکلاتی در منطقه و پیرامون ما وجود دارد.

وی در پایان گفت: به علت اشراف کامل رهبری به اوضاع کشور باید صحبت‌های ایشان سرلوحه برنامه‌های همه جناح و جریان‌ها باشد و با هماهنگی و همدلی در جهت حل مشکلات حرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین