کد خبر: ۲۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

هزینه ایجاد هر شغل 300 میلیون تومان است!

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر کار متوسط هزینه ایجاد یک شغل را 300 میلیون تومان ذکر کرد و از اجرای دستور العمل طرح کارورزی از مهرماه سال جاری خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن طایی گفت: از روز گذشته دستور العمل طرح کارورزی را به جهت بررسی و ارائه نقطه نظرات به تمام استانها ارسال کردیم و پیش بینی می کنیم که از ابتدای مهر ماه قابل اجرا باشد.

او درباره هزینه ایجاد یک شغل در کشور گفت: البته در بخش تعاون این هزینه پایین تر و ارزان‌تر از سایر بخشها است ولی به طور کلی در ایجاد یک شغل عوامل متعددی همچون آموزش، مهارت و تخصص دخیل است که سرمایه یکی از این عوامل به شمار می‌رود.

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عین حال درباره شغل های خالی و تغییر ذائقه جوانان جویای کار گفت: توصیه ما به جوانان و کارجویانی که می خواهند وارد بازار کار شوند این است که شرایط موجود را درک کنند و بپذیرند ممکن است که یک شغل جذابیت لازم را درابتدا برای آنها نداشته باشد ولی با ورود به آن حرفه و افزایش بهره وری زمینه های بهتری برایشان فراهم می شود.

به گزارش ایسنا، به اعتقاد طایی هیچ فرد شاغل موفقی با فراهم بودن همه امکانات در ابتدا کار خود را شروع نکرده است و فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان کارجو بهتر است که از فرصتهای موجود استفاده کنند و خود را ارتقا دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین