کد خبر: ۲۵۹۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

مرتضوی: فردا حتما به دادسرا می‌روم

دادستان پیشین تهران که در پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی متهم است و بر اساس احضاریه دادسرای کارکنان دولت باید روز دهم شهریور در این مرجع حاضر شود گفت که حتما در این روز به دادسرا می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سعید مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که طبق احضاریه شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت، روز 10 شهریور به دادسرا می‌روید یا خیر، گفت: حتما می‌روم.

وی گفت: هر وقت مرا دعوت کنند یا حتی به صورت تلفنی اطلاع دهند مراجعه می‌کنم.

به گزارش ایسنا، پس از ارسال گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی از سوی مجلس به قوه قضاییه پرونده‌ای در این زمینه مفتوح شد. پس از آن جمعی از کارگران نیز به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت از مرتضوی شکایت کردند و به این پرونده نیز همزمان با رسیدگی به پرونده تحقیق و تفحص رسیدگی می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه نیز اواسط اسفند 92 درباره آخرین وضعیت پرونده مرتضوی در بخش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی عنوان کرده بود که این پرونده همچنان در مرحله تحقیقاتی دادسرا قرار دارد.

بخش دیگری از پرونده مرتضوی در رابطه با کهریزک است که از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران منجر به صدور حکم شد و با اعتراض اصحاب دعوا به دیوان عالی کشور رفت و هنوز تصمیمی در ارتباط با آن گرفته نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین