کد خبر: ۲۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان:

وزارت کشور عملکرد قابل قبولی در خصوص احزاب دارد

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان گفت: در این دولت توجه به احزاب و NGO ها افزایش پیدا کرده و در این زمینه وزارت کشور کارنامه قابل قبولی دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید کمال الدین سجادی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه یک سال زمان زیادی برای ارزیابی کارکرد یک دولت نیست، گفت: با این وجود می توان برخی سیاست های دولت را مورد توجه قرار داد از جمله اینکه این دولت در مسائل مربوط به سلامت اهتمام خاصی داشته چنانچه وزیر بهداشت در ارتباط با صدور بیمه برای آحاد مردم اقداماتی انجام داده، ضمن اینکه رسیدگی به وضعیت روغن پالم از جمله نکات مثبت در کارنامه این وزارتخانه قلمداد می‌شود.

وی افزود:‌ در زمینه اقتصادی نیز تلاش های زیادی انجام شده تا تورم کاهش پیدا کند گرچه لازم است تا درباره راهبردهای اقتصادی و تنظیم سیاست ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری نشان داده شود.

وی با بیان اینکه توجه به اقشار کم درآمد،‌کسبه جزء و اقشاری چون کارمندان و کارگران باید بیشتر از این باشد، اظهار کرد: در این دولت توجه به احزاب و NGO ها افزایش پیدا کرده و در این زمینه دولت و وزارت کشور کارنامه قابل قبولی دارد.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان در ادامه گفت: عدم رای اعتماد به وزیر علوم که یکی از دلایل آن انتصابات ایشان بود برای این دولت نکته منفی دانسته می‌شود چرا که لازم است این دولت از نیروهای متعهد و متخصص و معتقد به محکمات نظام استفاده کند.

سجادی ضمن اینکه انتقاد به مسائل فرهنگی در این دولت را وارد دانست، گفت: ارزشهای انقلاب اسلامی در زمینه هنری و فرهنگی باید مدنظر قرار بگیرد و دراین راستا وزارت ارشاد سیاست هایی را دنبال کند که با ارزشهای اسلامی هم خوانی داشته باشد.

وی در عین حال اقدامات و فعالیتهای دولت در سیاستهای خارجی و انرژی هسته‌ای را مثبت خواند و خاطر نشان کرد : ان‌شاءالله در طی روند این مذاکرات نتیجه مطلوب با توجه به حقوق طبیعی و بدیهی ایران گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین