کد خبر: ۲۵۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

"آب‌یخ"شهاب‌حسینی‌ روی‌ مزار‌ هنرمندان/ عکس

شهاب حسینی با شستشوی مزار هنرمندان گفت:‌ احساس کردم با آب می شود کار قشنگ تری انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جام جم آنلاین: شهاب حسینی با شستشوی مزار هنرمندان گفت:‌ احساس کردم با آب می شود کار قشنگ تری انجام داد.

رضا عطاران بازیگر محبوب سینمای ایران چند روز پیش در چالش جهانی سطل آب و یخ و در حمایت از بیماران ALS، در حرکتی نمادین سطل آب یخ را روی سر خود ریخت تا به همه یادآور شود عده ای به دلیل این بیماری لاعلاج در شرایط بسیار سختی قرار دارند. او قبل از انجام این کار از شهاب حسینی، سوپراستار محبوب سینما نیز دعوت کرد تا با حضور خود در این چالش جهانی، حمایت خود از این بیماران را اعلام کند.

حالا شهاب حسینی به دعوت رضا عطاران روبروی دوربین قرار گرفت تا هم دعوت دوست هنرمندش را بی جواب نگذاشته باشد، هم بسان همیشه که در کارهای خیر پیش قدم است، به همه بیماران این دلگرمی را بدهد که ستاره شان از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها دریغ نخواهد کرد. با او در یک بعدازظهر پر عشق شهریوری به بهشت زهرای تهران و قطعه هنرمندان رفتیم تا ستاره محبوب سینمای ایران چالش آب و یخ را این بار در لوکیشنی متفاوت و به شیوه ای دیگر انجام دهد. وی با شستشوی مزار هنرمندان گفت:‌ احساس کردم با آب می شود کار قشنگ تری انجام داد. در جوار مزار استادم حمید سمندریان و دیگر اساتید هستم. دلم می خواهد این آب را به نیت شفا و آرزوی سلامتی برا ی همه مریضان تقدیم به مزار استاد بزرگم حمید سمندریان و دیگر عزیزان هنرمند کنم. در بخش مالی هم کمک ناقابلی به این مریضان خواهم داشت.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین