کد خبر: ۲۵۹۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

پروازهای نیمه‌شب مهرآباد متوقف شد

عباس آخوندی ا‌ظهار کرد: قرار است که تمام پروازهای هوایی در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 تا 5 صبح متوقف شود و مقدمات انجام این کار در حال آماده سازی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: به منظور تامین رفاه حال ساکنان مجاور فرودگاه مهرآباد، پروازهای این فرودگاه از ساعت 24 تا 5 صبح طی دو ماه آینده متوقف می شود.

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی ا‌ظهار کرد: قرار است که تمام پروازهای هوایی در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 تا 5 صبح متوقف شود و مقدمات انجام این کار در حال آماده سازی است.

وی توضیح داد: انتقال فرودگاه مهرآباد به فرودگاه های دیگر به این سادگی نیست و حرف هایی که در این زمینه گفته می شود زمان‌بر است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بیشتر کشورها در فرودگاه هایی که در داخل شهرهای بزرگ هستند زمان نشست و برخاست هواپیماها را ساماندهی می کنند و این روش امروز در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان انجام می شود.

وی گفت: فرودگاه امام(ره) برای پذیرش همه پروازهای مهرآباد ظرفیت ندارد و هم اکنون سالانه تنها پنج میلیون مسافر از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) جا بجا می شوند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش ناوگان هوایی کشور یادآور شد: بخش خصوصی اجازه دارد از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی کشور سرمایه گذاری کند و هر سرمایه گذاری که تمایل دارد می تواند طرح خود را در این زمینه ارائه دهد، ضمن اینکه در مدت اخیر 10 فروند هواپیما نیز به ناوگان هوایی کشور اضافه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین