کد خبر: ۲۵۹۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

فرهاد ظریف: اصولی بازی کردیم و بردیم

فرهاد ظریف، پس از پیروزی ایران بر ایتالیا گفت: همه‌ی بازیکنان فوق العاده با انگیزه کار کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لیبروی تیم ملی ایران بعد از پیروزی مقابل ایتالیا اظهار کرد: اگر قبل از بازی از من می پرسیدی، می گفتم 3 بر یک می بریم. می توانستیم 3برصفر هم برنده باشیم. اگر ست دوم اشتباه کوچولو در پوئن 24 بر23 مرتکب نمی شدیم، فکر می کنم بازی را 3 برصفر می بردیم. چرا که امروز روزمان بود. خیلی خوب بازی کردیم در همه پست ها از دریافت تا پاس، اسپک و توپ های برگشتی. همه فوق العاده بودند و فوق العاده با انگیزه کار کردند. این از همه چیز مهمتر است برای ما.

به گزارش ایسنا، وی به بازی اصولی ایران اشاره کرد و افزود: ما در همه پست ها روی اصول بازی کردیم. شاید بعد از بازی لیگ جهانی با امریکا این طوری بازی نکرده بودیم. چه با خود امریکا که در نیمه نهایی لیگ جهانی باختیم و چه ایتالیا. اصلا این انگیزه را نداشتیم. ولی بازی را که استارت زدیم، مطمئن بودم می بریم. چون از اول محکم گرفتیم و با انگیزه بودیم. وقتی با تیم های بزرگ زیاد بازی می کنید دیگر استرس ندارید و منطقی بازی می کنید. ما سال قبل شاید 7-8 بار با ایتالیا بازی کردیم. به برد و باختهایش کاری ندارم اما به قول کشتی گیران وقتی تنه به تنه حریفان می خورد قشنگ همدیگر ار می شناسیم. هم آنها ما را می شناسند و هم ما. تنها زمانی که باید با بازی منطقی پوئن های اصلی را بگیریم خیلی بازیهای قبلی کمک کرد. خیلی.

ظریف این پیروزی را به مردم ایران هدیه کرد: خوشحالم فقط به خاطر مردم. چون دو، سه بازی در لیگ جهانی باختیم و ناراحت بودند اما حالا این برد را هم به مردم و هم خانواده ام که واقعا سنگ تمام گذاشتند و دوری مرا تحمل کردند به ویژه ترمه جانم که از قبل از امریکا او را ندیده ام، هدیه می کنم. امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین