کد خبر: ۲۵۹۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
ملکشاهی مطرح کرد

رضایت مردم از حوزه سلامت چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید

رضایت مردم از حوزه سلامت چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید و حاصل اقدامات درخور تحسین وزیر بهداشت است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اللهیار ملکشاهی در آیین افتتاح زایشگاه 28 تخته کوهدشت، اظهار کرد: رضایتمندی مردم از ارتقای خدمات سلامت در کشور و لرستان چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید بوده و این مهم حاصل اقدامات شایسته و درخور تحسین دکتر هاشمی وزیر بهداشت است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه انسان بهترین مخلوق خداست که خداوند در خلقت آن به خودش تبریک گفته است، ادامه داد: شاغلین در عرصه سلامت که با سلامت جسم و روح انسان به‎عنوان اشرف مخلوقات در ارتباطند باید قدر کار ارزشمند خود را به خوبی بدانند.

ملکشاهی در ادامه بیان کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در این دولت، آنچه چشمگیر است و رضایتمندی در مردم ایجاد کرده، اقدامات خوب و تحول‎سازی است که در حوزه سلامت انجام شده و باید از وزیر بهداشت تقدیر کرد چرا که با این اقدامات خوب و شایسته، کارنامه بسیار مثبتی برای نظام ایجاد شده است.

نماینده مردم کوهدشت افزود: قانون اساسی رعایت عدالت در همه جا را مورد توجه قرار داده و یکی از مهمترین این جاها، عدالت در سلامت است و براین اساس باید تلاش شود که لرستان هم به سهم خود در بحث سلامت و در حد عدالت برسد و در شهرستان‎ها هم این سهم عادلانه رعایت شود که به لطف خداوند این مهم با حضور دکتر ساکی در رأس دانشگاه علوم پزشکی استان محقق خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین