کد خبر: ۲۵۹۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

بروز پدیده گرد و غبار در جنوب پایتخت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رود که از اواخر وقت امروز نیز در جنوب سمنان، قم، مرکزی و جنوب تهران شاهد وزش باد و بروز پدیده گرد و غبار باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش‌ باران در برخی مناطق کشور، گفت: پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعدازظهر امروز شاهد وزش باد و بروز پدیده گردو غبار در جنوب پایتخت و بارش پراکنده باران در ارتفاعات این کلانشهر باشیم.
فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود، طی دو روز آینده در سواحل گیلان، مازندارن، گلستان و اردبیل بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد رخ دهد.

به گزارش فارس؛ کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به مواج شدن دریاها طی روزها‌ی آینده، افزود: از روز چهارشنبه از میزان ناپایداری‌های جوی در مناطق مختلف کشور کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سه روز آینده در مناطقی از شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی به خصوص در ساعات بعدازظهر شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد باشیم.

وی ابراز داشت: انتظار می‌رود که از اواخر وقت امروز نیز در جنوب سمنان، قم، مرکزی و جنوب تهران شاهد وزش باد و بروز پدیده گرد و غبار باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه یادآور شد: وزش باد و بروز پدیده گرد و غبار در شمال سیستان و بلوچستان و بخش‌های جنوبی خراسان جنوبی طی روزهای آینده دور از انتظار نخواهد بود به‌طوری که با کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق همراه خواهد بود.

گودرزی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای گذشته در سواحل کشور، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در سواحل کشور روند افزایشی خواهد یافت.

وی همچنین با بیان اینکه دمای هوای تهران امروز برابر 33 درجه سانتی‌گراد است، خاطرنشان کرد: بارش باران در ارتفاعات پایتخت و وزش باد در مناطق جنوبی این کلانشهر در بعداز ظهر امروز دور از انتظار نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین