کد خبر: ۲۵۹۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

انتقاد احمدی مقدم از سریال "انقلاب زیبا": پلیس را بد و عقب تر از قانون شکنان نشان می دهد

فرمانده نیروی انتظامی برند سازی را موضوعی دانست که ناجی هنر تا حدی به آن رسیده و گفت: پلیس به سینما متعرض نیست اما هزینه بالا، کمی اثر بخشی و عدم بازخورد اقتصادی و به دست نیاوردن گیشه از دلایلی است که ما را به سمت صدا و سیما سوق می دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار اسماعیل احمدی مقدم در بازدید از موسسه ناجی هنر با اشاره به لزوم تدوین سند راهبردی برای "ناجی هنر" در راستای توسعه فیلم و سریال ها در نیروی انتظامی، گفت: از درون این سند می توانیم مجموعه ای برای سیاستگذاری داشته باشیم که بر پایه اصول و مبانی امنیت کشور، نیروی انتظامی در فعالیت های هنری می بایست سیاست های به روزی اتخاذ نماید.

به گزارش ایسنا، احمدی مقدم به سریال " انقلاب زیبا" که هم اکنون از شبکه یک در حال پخش است، اشاره کرد و گفت: گرچه این سریال داستان و تکنیک خوبی دارد اما پلیس در این سریال عقب نشان داده شده و پلیسی را به تصویر کشیده که حتی کمترین ابزار و امکانات پلیسی ندارد و از شگردهای پلیسی بی بهره است.

او با بیان اینکه نمی توانیم تمام عناصر مد نظر پلیس خود را در یک فیلم و یا سریال بگنجانیم، گفت: اقتدار در حوزه های مختلفی چون، ابزار و امکانات، تکنولوژی و توجه به بعداجتماعی شالوده نیروی انتظامی است و باید به عنوان عنصری مشترک در تمام فیلم ها و سریال های تولید شده ناجا وجود داشته باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: پیام های متفرقه و متشتت باعث پراکنده شدن ذهن مخاطب و بی اثر شدن آنها می شود.

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه پلیس به سینما متعرض نیست، گفت: هزینه بالا، کمی اثر بخشی و عدم بازخورد اقتصادی و به دست نیاوردن گیشه از دلایلی است که ما را به سمت صدا و سیما سوق می دهد؛ فیلم ها باید انعکاس اقتدار، حقیقت، باور پذیری، تدبیر و عقلانیت و مردمی بودن پلیس باشند و در این راستا می توان از ظرفیت ها و سوژه های پلیسی استفاده کنیم.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه رقابت با خارج از کشور باید نگاه غالب ما در تولیدات رسانه ای پلیسی باشد، گفت: می توانیم با کشورهای پیرامونی همکاری کرده و به نتایج موفقی دست یابیم؛ استفاده از تصاویر واقعی در فیلم ها و سریال ها می تواند موثر باشد.

فرمانده ناجا گفت: از فیلم سازان داخلی حمایت می کنیم و با سازندگان خارجی رقابت داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین