کد خبر: ۲۵۹۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

توضیحات عضو شورای شهر تهران از تصادفی که در شب انتخابات هیئت رئیسه برایش رخ داد/ عمدی نبود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرعاً، عرفاً و قانوناً معتقدم حادثه‌ تصادفی که شب گذشته برای من رخ داد صددرصد طبیعی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی صابری در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار خبری مبنی بر عمدی بودن حادثه تصادف وی در شب گذشته، اظهار داشت: بنده حادثه را به دلیل نداشتن بینایی ندیده‌ام اما آقای حمید استیلی راننده خودرو بود؛ وی یکی از افراد با اخلاق کشور است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: نمی‌توانم بگویم همه چیز به طور صددرصد انسانی است زیرا خداوند داوری می‌کند اما از نظر من، شرعاً، عرفاً و قانوناً این حادثه صددرصد طبیعی بوده است. ظاهرا یک سگ به صورت ناگهانی جلو خودرو قرار گرفته و با ترمزی ناگهانی سر بنده به شیشه یا داشبورد برخورد کرد و بنده بیهوش شدم. استیلی از این اتفاق که شب انتخابات هیئت رئیسه شورا رخ داده شوکه شد.

به گفته صابری این حادثه در مسیر بازگشت آن‌ها از لواسان رخ داده و هم‌اکنون به دلیل آسیبی که به گردنش وارد شده در بیمارستان بستری است.

وی در جریان جلسه امروز نیز از رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر و حبیب کاشانی تشکر کرد و گفت: حافظی بنا بر مسئولیت حرفه‌ای خود به بیمارستان آمد. این در حالی است که شاید هیچ تناسبی بین آمدن کاشانی و حافظی به بیمارستان و بنده وجود نداشت اما شخصاً از آن‌ها تشکر می‌کنم؛ ضمن اینکه حافظی من را با مسئولیت خود از بیمارستان خارج کرد.

صابری ادامه داد: حضور آن‌ها هیچ تأثیری در رأی بنده نداشته و بنده نیز پیش از این اعلام کرده بودم که رأی من مشخص است. این در حالی است که هیچ صحبتی هم بین ما درباره انتخابات هیئت رئیسه مطرح نشد و کاشانی لطیفه‌ای گفت که باعث خندیدن بنده و گردن درد من شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین